اجاره ماشین برای اشخاص خارجی

revlk45p0y9mi5yj45oiyj54eilhj 300x130 اجاره ماشین برای اشخاص خارجی

اجاره خودرو برای اشخاص خارجی که قصد سفر به کشور را دارند و در زمان اقامت خود در ایران تمایل دارند ماشین شخصی در اختیار داشته باشند می توانند از سیستم های اجاره ای خودرو همچون شرکت معتبر و شناخته شده آراد سیر کمک بگیرند. شرکت اجاره ماشین آراد سیر با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل از ماشین های مختلف و لوکس می تواند به این اشخاص برای داشتن خودرو شخصی در اختیار کمک کننده باشد.

به طور کلی بیشتر شرکت های اجاره ماشین  نظیر آراد سیر در کشور خدماتی را برای مسافران و کسانی که مدت کوتاهی را در کشور اقامت دارند در نظر گرفته اند. این اشخاص معمولا با قرار دادن پاسپورت و بلیط رفت و برگشت و همچنین قرار دادن مبلغی معادل قیمت ماشین به عنوان ضمانت می توانند اقدام به اجاره ماشین کنند.

بیشتر:  نحوه سفارش جعبه و کارتن بسته بندی

قیمت اجاره خودرو برون شهری در آراد سیر

ممنوعیتی برای محدوده رانندگی در اجاره خودرو سیستم خودرویی آراد سیر وجود ندارد. اشخاص خارجی و یا افرادی که خودرو را از بنک های اجاره ای تحویل می گیرند ممکن است به قصد مسافرت کردن و مقصد برون شهری داشته باشند. قیمت اجاره خودرو با راننده  به مقصد خارج از شهر همان قیمت اجاره خودرو درون شهری است. شرکت اجاره خودرو آراد سیر معمولا سقف مجاز کیلومتر شمار خودرو در روز را برای مشتری تعیین می کند. خارج نشدن از سقف مجاز کیلومتر شمار خودرو برای شرکت ها مهم است. قیمت اجاره به ساعت یا روزانه و ماهانه خواهد بود و معمولا شرکت ها دخالتی در مسیر حرکت خودرو ها نخواهد کرد.

اجاره ماشین در صورت نداشتن سند ملکی

مشخص است که افرادی خارجی و ایرانیان مقیم خارج کشور که قصد اجاره خودرو بدون راننده  از بنک های اجاره خودرو را دارند ممکن است سند ملکی در ایران نداشته باشند. پس بایستی این شرکت ها اعم از شرکت معتبر آراد سیر برای ارائه بهتر خدمات به تمامی افرادی که قصد اجاره ماشین با راننده  دارند پاسپورت و وجه نقد را به عنوان ضمانت باز پس آوردن ماشین قبول می کنند. البته این تسهیلات برای تمام افرادی است که قصد اجاره ماشین دارند اما فاقد سند ملکی هستند پس در نتیجه تمامی کسانی که قصد اجاره خودرو را از شرکت های اجاره ای دارند نباید نگران نداشتن سند ملکی باشند.

بیشتر:  روش تشخیص انواع بو و رایحه عطر و ادکلن

هزینه بنزین در اجاره خودرو با راننده

معمولا شرکت ها در خصوص اجاره خودرو از قوانین خاصی پیروی می کنند. مثلا هزینه بنزین یا کارواش در اجاره خودرو با راننده با خود شرکت یا در مسئولیت خود شخص موجر می باشد. ممکن است هر شرکت اجاره در مقایسه با دیگر رقبای خود قوانین مختلفی داشته باشند که قبل از عقد قرارداد تمامی نکات و مسئولیت های دو طرف به مشتری گفته خواهد شد و تماما در قرار داد ذکر می شود. تصمیم با خود مشتری خواهد بود که از کدام قوانین در مورد اجاره ماشین پیروی کند. شرکت آراد سیر یکی از شرکت هایی است که در تبین قوانین اجاره خودرو بر محور مشتری مداری مشغول به فعالیت است و در خصوص اجاره خودرو با راننده هزینه بنزین با خود شرکت می باشد حتی هزینه کارواش نیز خود شرکت متقبل می کند. این شرکت با شعار مشتری محور روز به روز فعالیت خود را گسترش داده و سعی در جلب رضایت مشتری دارد.

بیشتر:  نحوه تعیین قیمت کابینت ام دی اف

مطلب پیشنهادی

با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب …