بیوگرافی داریوش موفق

بیوگرافی داریوش موفق عکس های داریوش مواک

داریوش موفق بازیگر تلویزیون و تئاتر در سال 1348 در تهران به دنیا آمد. او در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش کارگی را بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشکده گرافیک، وارد دانشگاه تهران شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد. اما تحصیلات خود را در این رشته به پایان نرساند و نتوانست مدرک علمی کسب کند. او برای تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین بازیگران تئاتر سال‌های اخیر، از کودکی شروع به کار در تئاتر کرد.

1 1 بیوگرافی داریوش موفق

آثار سینمایی داریوش موفق

داریوش معافک اولین حضور خود را در سینما در سال 1385 با فیلم «هملت، شازده کوچولو دانمارک» به کارگردانی رضا بابک انجام داد. بازی در این فیلم برای او تجربه خوبی است حتی اگر از موفقیت بازی های دیگرش در سریال ما فرشته نیستیم بهتر نباشد. او در این فیلم در کنار هنرمندانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهانزاده، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی بازی می کند.این یکی از کارهای منحصر به فرد این هنرمند است – او در کارنامه بازیگری خود هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است، اما مانند اکثر کارهایش که 70 درصد آثار او را شامل می شود، بهتر است او را به عنوان بازیگر سینما در نظر بگیریم، 29 درصد. از آثار او در تلویزیون است.داریوش مفک در کارنامه کاری خود در 5 فیلم سینمایی به نام های اسمه، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت و شازده کوچولو دانمارک، هملت و دو فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت. او در مجموعه های تلویزیونی «ما فرشته نیستیم» و «هشت بهشت» بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آرون افشار خواننده جوان پاپ ایرانی

1 2 بیوگرافی داریوش موفق

آثار تلویزیونی داریوش موفق

داریوش مفک در سال 1392 در سینما و تلویزیون فعال بود و نقش های مهمی را ایفا کرد. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و با آن ها شهرت بیشتری به دست آورد. از جمله آثار شاخصی که او اجرا کرد می توان به ما فرشته نیستیم، فلورا سام، هشت بهشت ​​سعید عالم زاده و مرگ دلال نادر اثر نادر برهانی مرند اشاره کرد. سریال ما فرشته نیستیم یکی از مهم ترین آثار این بازیگر محسوب می شود. او در سال 1392 در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش اصلی پرداخت و با مهارت خود در میان مردم شناخته شد و توانست آن را به مخاطبان تلویزیون ارائه دهد. وی در سال 1372 علاوه بر بازی در مجموعه تلویزیونی «ما فرشته نیستیم» در مجموعه تلویزیونی «هشت بهشت» نیز بازی کرد.او این بار با کارگردان سریال سعید علم زاده و همچنین هنرمندانی چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری خواهد کرد.داریوش مفک در طول این سالها با هنرمندان زیادی کار کرده است که مهمترین آنها با لیلی رشیدی است.

بیشتر:  بیوگرافی محمد رضا شریفی نیا

1 3 بیوگرافی داریوش موفق

سریال خاتون

داریوش موافک در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش کرگی را بازی کرد. یکی از سریال های جدید تینا پاک روان، این سریال درام اجتماعی است که در دهه 1320 در زمان حمله متفقین به ایران اتفاق می افتد. قهرمان این سریال زنی مستقل و قوی است که در طول تاریخ با مشکلات مختلفی مواجه است. داریوش موافک در این سریال نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی فروتن، مهتاب شروتی، غزل شکری، مهران مدیری و … به ایفای نقش پرداختند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سوهبا شرافتی، عکس های سوهبا شرافتی و اینستاگرام

1 4 بیوگرافی داریوش موفق

جوایز داریوش موفق

این بازیگر در سال 1366 برای بازی در شب های آوینیون برنده جایزه بازیگری از جشنواره تئاتر فجر شد و در جشنواره تئاتر دانشجویی نیز رتبه اول بازیگری را کسب کرد.

بیشتر:  بیوگرافی بهروز بقایی

آفرینش: بیوگرافی بازیگران روبکا

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …