بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته مدیریت حمید در کلاس های آقای سمندیان شرکت کرد و با بازی در فیلم «انتظار» بازیگر شد و سپس با بازی در سریال «کلانتر» فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد. او در یکی از پربیننده ترین سریال های سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی ظاهر شد و در بین مخاطبان به شهرت رسید. او به این کار مشغول است و تاکنون سه شعبه افتتاح کرده است.

1 18 بیوگرافی مریم سلطانی

آغاز کارهای هنری مریم سلطانی

مریم سلطانی با گذراندن دوره های بازیگری نزد حمید سمندیان کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد. او بلافاصله در سال ۱۳۷۹ در اولین فیلمش با بازیگری آشنا شد و بدین ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. وی در سال 1382 با ایفای نقش در سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و با این سریال به شهرت رسید. او بعداً در سریال هایی مانند جوان مزور (1392)، سه در چهار، سریالی با حضور زنان در نقش ماهره و … ادامه داد.او در سال 2013 در مجموعه تلویزیونی «دولت الاوصاک» بازی کرد، سپس به مدت 6 سال از تلویزیون فاصله گرفت و از سال 2018 فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در سریال هانمان در نقش ماهرک بازی کرد. .این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

بیشتر:  بیوگرافی جهانبخش سلطانی

1 19 بیوگرافی مریم سلطانی

مدیریت سالن زیبایی

او پس از وقفه ای در عرصه بازیگری، چند سالی است که در سالن زیبایی شیمر مشغول به کار بوده و تاکنون موفق به افتتاح سه شعبه شده است. جالب اینجاست که او با وجود اینکه صاحب چنین سالنی است، سادگی را دوست دارد و از چهره های عجیب و غریب خوشش نمی آید. او از درآمد سالن زیبایی راضی است اما می گوید این سالن مشکلاتی دارد اما مزیت آن نسبت به بازیگری این است که می توانید شب ها استراحت کنید و مجبور نیستید برای پروژه ای در شهرها سفر کنید. سالن زیبایی او مکانی مجلل در تهران است و میزبان سهرا اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و … بوده است. او بازیگر نیست.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و لاله مرزبان جدیدترین عکس های اینستاگرام

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

وشنا به بدنسازی علاقه دارد و حرفه ای است، علاوه بر این به نواختن پیانو علاقه دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر:  بيوگرافی حميد گودرزی

1 20 بیوگرافی مریم سلطانی

بازنشستگی مریم سلطانی از بازیگری

او شش سالی است که از بازیگری فاصله گرفته و در صنعت آرایشگری شروع به کار کرده است که به گفته خودش هر روز سر کار بودن سخت است و به همین دلیل بازیگری را کنار گذاشته است. اما خوشبختانه دوستان این بازیگر آمدند و به او گفتند که فاصله زیادی با بازیگری ندارد و به موقع فیلمبرداری می کند زیرا پیشنهادهای کاری زیادی دریافت کرده است. او پس از دور شدن از بازیگری و شروع حرفه آرایشگری به دلیل نداشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش به دلیل کارش ظاهرش را تغییر داد و گفت که اگر بخواهم مریم سلطانی باشم که در سریال دیده شد باید باشم. کار کردن سخت است و من ساعت 6 صبح برای ورزش از خواب بیدار می شوم.

1 21 بیوگرافی مریم سلطانی

پارتی بازی مدیران شبکه

مریم سلطانی یکی از دلایل کناره گیری خود از بازیگری را سرگرمی برخی مدیران صنعت می داند. وی نام فرد خاصی را ذکر نکرد، اما گفت: برخی از کارگردانان با یک بازیگر رابطه فامیلی دارند و گاهی همسر و فرزندانشان بنا به سلیقه شخصی خود از این بازیگر دعوت می کنند.بنابراین من کمی ترسیدم زیرا نمی خواستم منتظر تماس باشم.او از یکی از مدیران شبکه انتقاد کرد و گفت اسم من را همه جا خط زده است. مریم سلطانی می گوید علاقه زیادی به بازیگری دارد و زمانی که بازیگری می کرد، یک هفته بیکاری را جبران کرد و تمام وقت کار می کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پرمهر آهنگساز و خواننده

1 22 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

سریال سه و چهارم پر از بازیگران پرطرفدار است که مریم سلطانی می گوید فراموش کردن چنین سریالی سخت است. او می گوید در این سریال او و خانم لرستانی هر روز درد دل داشتند و در تمام صحنه ها با هم بودند. کارگردان این سریال آقای مجید صالحی هم پر انرژی و خوش تیپ است. خیلی ها او را با بازی در این سریال می شناسند و هر بار که در سالن زیبایی از او عکس می گیرند، همه سه تا چهار بار پیام می دهند و صحبت می کنند.

بیشتر:  بیوگرافی الهه فرشچی

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی علی صادقی

تصویر علی صادقی بیو گرافی علی صادقی علی صادقی متولد هنرمند سینما و تلویزیون ایران …