نحوه تعیین قیمت کابینت ام دی اف

به نوشته سایت باشگاه خبرنگاران جوان در واقع می‌ توان گفت قیمت کابینت ام دی اف نسبت به سایر کابینت ها همچون کابینت روکش چوب، لامی گلاس  های گلاس و یا دیگر انواع کابینت مناسب تر می باشد. به همین دلیل کابینت ام دی اف در دسته کابینت های مقرون به صرفه و اقتصادی قرار می‌ گیرد. اما این کابینت ها کیفیت بسیار عالی دارند. افراد بسیاری از این کابینت ها استفاده می‌ کنند زیرا کابینت ها در طرح و رنگ های بسیار متنوع و جالب تولید می شوند. در این مطلب می‌ خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد قیمت یا هزینه کابینت ام دی اف برای شما ارائه دهیم با ما همراه باشید.

نحوه محاسبه قیمت کابینت ام دی اف به چه صورت است؟

برای محاسبه قیمت کابینت ام دی اف ابتدا باید نوع کابینت ها مشخص شود. در واقع قیمت کابینت های زمینی با کابینت های دیواری متفاوت است. در اصل برای کابینت های زمینی هر یک متر حدود ۶۰ درصد محاسبه می‌ شود و برای کابینت های دیواری هر یک متر حدود ۴۰ درصد در نظر گرفته می شود. شاید تمام افرادی که به دنبال تعویض کابینت یا نصب آن ها هستند این موضوع را شنیده باشند. زیرا از اصول پایه برای ساخت کابینت به شمار می‌ رود.

بیشتر:  لیزر صورت آقایان

بسیاری از افراد با توجه به این فرمول قیمت کابینت ام دی اف خود را محاسبه می کنند. اما در پایان و پس از تکمیل کابینت‌ ها قیمت پایانی با قیمت محاسبه شده متفاوت خواهد بود. این موضوع باعث ایجاد سردرگمی در شخص می گردد. در واقع می‌ توان گفت قانون ۴۰ و ۶۰ درصد که برای محاسبه قیمت کابینت ها تعیین شده است به عنوان یک استاندارد اولیه شناخته می‌ شود. پس برای تعیین دقیق قیمت کابینت ام دی اف باید تمامی موارد مربوط به آن را به صورت ریز و جداگانه محاسبه نمایید تا بتواند به یک قیمت نهایی برسید.

fflkvgm095uyj9045jyoi54jy45ojy نحوه تعیین قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ام دی اف

عوامل موثر در تعیین قیمت کابینت ام دی اف:

همان طور که گفته شد علاوه بر متراژ کابینت ها عوامل دیگری وجود دارد که بر روی قیمت کابینت ام دی اف تاثیرگذار است. در زیر سعی کرده ایم این موارد را به صورت جداگانه برای شما توضیح دهیم.

  • اولین نکته موثر بر روی قیمت کابینت ام دی اف جنس و کیفیت آن می‌ باشد. بنابراین هر چقدر کیفیت متریال مورد استفاده بهتر و بالاتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌ کند.
  • مورد دوم که می‌ خواهیم برای شما توضیح دهیم طراحی کابینت ها می باشد این موضوع نیز می‌ تواند بر روی قیمت تاثیر گذار باشد.
  • از دیگر مواردی که می توان در محاسبه قیمت کابینت ها به آن اشاره کرد استفاده از یراق آلات می باشد. دستگیره، لولا، پایه، جک و ریل از یراق آلات هستند که در تعیین نهایی قیمت تاثیر گذار است و کیفیت این موارد تاثیر مستقیمی بر روی هزینه ها دارد.
  • قفسه بندی و ارتفاع نیز از اصلی ترین موارد در تعیین قیمت کابینت ام دی اف می باشد. مثلا تعداد قفسه هایی که برای کابینت ها طراحی شده است یا تعداد کابینت های کشویی، ارتفاع کابینت های دیواری و زمینی و تمامی این موارد بر روی هزینه ها تاثیر گذار است.
بیشتر:  5 روش آموزش آسان حروف الفبای زبان انگلیسی به کودکان

relvkgm0 5yi45yj45oyj54oiyj54oj نحوه تعیین قیمت کابینت ام دی اف

عوامل موثر در تعیین قیمت کابینت

هزینه نصب کابینت ام دی اف:

بهتر است بدانید قیمت کابینت ام دی اف تنها به کیفیت و ساخت آن بستگی ندارد و هزینه نصب کابینت ام دی اف نیز می تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد. علاوه بر آن هزینه های حمل و نقل نیز به عنوان هزینه های جانبی در نظر گرفته می شود.

بیشتر:  عکاسی صنعتی حرفه ای

نکته مهم:

همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد قیمت کابینت ام دی اف نسبت به سایر کابینت ها ارزان تر است. اما این موضوع را نمی توان دلیل بی کیفیتی کابینت ام دی اف دانست. پس بهتر است قبل از اقدام به ساخت کابینت ابتدا با چند کابینت ساز حرفه ‌ای مشورت کرده و قیمت های پیشنهادی را با توجه به متریال مورد استفاده بررسی کنید. سپس بهترین گزینه مورد نظر را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نتیجه گیری:

بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند از کابینت های ام دی اف برای آشپزخانه خود استفاده کنند. زیرا این کابینت ها هم قیمت مناسبی دارند و هم این که در رنگ های بسیار متنوع و زیبایی نیز تولید می شوند. اما دقت داشته باشید در هنگام محاسبه قیمت کابینت ام دی اف عوامل متفاوتی مانند یراق آلات، متراژ، جنس ام ‌دی‌ اف مورد استفاده و… تاثیرگذار است. پس برای قیمت نهایی به تمامی این موارد توجه کنید.

مطلب پیشنهادی

درد بعد از ابدومینوپلاستی

درد بعد از ابدومینوپلاستی درد پس از عمل جراحی ابدومینوپلاستی ( تامی تاک ) یکی …