ویژه‌ برنامه‌های افطار و سحر تلویزیون کدامند؟

ویژه‌ برنامه‌های افطار و سحر تلویزیون کدامند؟

برنامه‌های افطار ویژه‌ برنامه‌های افطار و سحر تلویزیون کدامند؟

 

ویژه برنامه افطار و سحر در شبکه یک

بر همین اساس، شبکه یک سیما برنامه «ماه خدا» با اجرای هادی صلح‌جو را به عنوان ویژه‌برنامه سحر در نظر گرفته است. همچنین برنامه «ماه و ماهی» به عنوان ویژه‌برنامه این شبکه تلویزیونی در نظر گرفته شده است.

 

برنامه «ماه و ماهی» در روزهای ماه رمضان در ساعات پایانی نزدیک شدن به اذان مغرب، بعد از خبر ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. مجری این برنامه رمضانی هنوز مشخص نشده است.

 

همچنین هر شب پس از پخش سریال رمضانی «سر دلبران»، جنگ شبانه «دعوت» با اجرای نیما کرمی و زینب زارع و به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز به صورت زنده از برج میلاد راهی آنتن می‌شود.

 

«ماه عسل» در شبکه سه

فصل جدید برنامه تلویزیونی «ماه عسل» از نخستین روز ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه می‌رود.

 

نخستین قسمت از برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی از روز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۹ پخش می‌شود و تا اذان مغرب ادامه دارد.

 

سه برنامه رمضانی در شبکه چهار

«گفت و گوی تنهایی»، «معنای زندگی» و «۳۰ سریال» از مهمترین برنامه‌های رمضانی شبکه چهار سیما در ماه رمضان امسال است.

 

برنامه «۳۰ سریال» به تهیه‌کنندگی حسین مروی ۳۰ سریال شاخص رمضانی از دهه ۸۰ تا کنون را پخش می‌کند. نخستین قسمت برنامه «۳۰ سریال» به تهیه‌کنندگی حسین مروی روز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما راهی آنتن می‌شود، ساعت پخش این برنامه ۱۷ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

 

«شهر عزیز» و «جشن رمضان» در شبکه پنج

ویژه برنامه افطار شبکه پنج سیما با عنوان «شهر عزیز» از سفره‌های افطار حرم امام رضا (ع) با اجرای سید کاظم احمدزاده هر شب ساعتی قبل از لحظات افطار از شهر مشهد به صورت زنده راهی آنتن می‌شود.

 

برنامه «جشن رمضان» از بوستان گفت‌وگو امسال نیز ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده از شبکه پنج سیما راهی آنتن می‌شود.

 

«جشن رمضان» را هیراد حاتمی و ابوالفضل آقاخانی با هم اجرا خواهند کرد. این برنامه از اول ماه مبارک رمضان تا عید فطر بعد از اذان مغرب حدود ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

 

«خندوانه» ویژه‌برنامه رمضانی شبکه نسیم

شبکه نسیم رمضان امسال سری جدید برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان را در نظر گرفته است. سری جدید برنامه «خندوانه» با حضور عروسک جناب خان پخش می‌شود.

 

نوشته ویژه‌ برنامه‌های افطار و سحر تلویزیون کدامند؟ اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع