آشنایی با برند آرماف و پشت پرده موفقیت این کمپانی!

آشنایی با برند آرماف و پشت پرده موفقیت این کمپانی!

آرماف، نام یکی از برندهای کمتر شناخته شده در حوزه عطر و ادکلن است که به واسطه تولید عطرهای با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب بر سر زبان‌ها افتاده است. ولی آیا از پشت پرده ادکلن آرماف خبر دارید؟! بیایید در سفر جذابی به داستان ادکلن و برند آرماف برویم و رازهایی را که این برند را به قله موفقیت سوق داده است، کشف کنیم!

b55d9b15 b6d9 4d9b bcb3 55380f45d846 آشنایی با برند آرماف و پشت پرده موفقیت این کمپانی!

آشنایی مختصری با تاریخچه کمپانی Armaf!

کمپانی آرماف اصالتاً یک برند فرانسوی اصل محسوب می‌شود که خط تولید عطرهای آن در کشور امارات متحده عربی واقع شده است. این برند فعالیت خود را از سال ۲۰۱۴ میلادی آغاز کرده و طولی نکشیده که به یکی از برندهای دوست داشتنی و قابل احترام در حوزه عطر و ادکلن های برند تبدیل شد.ه است

جالب است بدانید که کمپانی آرماف در آغاز فعالیت با هدف تولید و طراحی عطر به وجود نیامده بود و تنها بر روی ساخت بطری عطرهای لوکس و جذاب تمرکز داشت اما پس از گذشت مدت کوتاهی به طور محدود شروع به ساخت عطر برای دیگر کمپانی‌ها گرفت و در ادامه تصمیم به راه اندازی خط تولید عطرهای خود با نام آرماف گرفت.

راز موفقیت کمپانی آرماف چه بود؟ پشت پرده‌هایی که نمی‌دانید!

برخی افراد دلیل موفقیت کمپانی آرماف و برخی دیگر از برندها را قیمت مناسب عطرهای آن‌ها می‌دانند و عده‌ای کیفیت مطلوب عطرهای این کمپانی را راز موفقیت این برند می‌دانند اما واقعیت چیست؟

جالب است بدانید که حتی برخی از رقبای کمپانی آرماف برای تخریب این برند، پشت پرده موفقیت این کمپانی را ساخت عطرهای مشابه با عطرهای مشهور جهان می‌دانند! اگر بخواهیم واقع بین باشیم باید بگوییم که کیفیت کاری مطلوب و در عین حال قیمت مناسب و صادق بودن با خریداران از جمله اصلی‌ترین دلایل موفقیت این کمپانی عطر و ادکلن‌سازی است.

بهترین عطر و ادکلن‌های کمپانی آرماف کدام اند؟

تعداد عطرهای ساخته شده کمپانی آرماف از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۳ میلادی چیزی حدود 187 عدد بوده است. در این بخش قصد داریم پرفروش‌ترین و بهترین عطرهای آرماف را همراه با شرح مختصری از هر یک با شما در میان بگذاریم.

۱) کلاب د نایت اینتنس مردانه، عطری با رایحه مشابه کرید اونتوس!

a8af4c6e 65fc 4a6f b192 02cb96484a9e آشنایی با برند آرماف و پشت پرده موفقیت این کمپانی!

عطر کلاب د نایت اینتنس یکی از مشهورترین و بهترین عطرهای کمپانی آرماف است که در سال ۲۰۱۵ میلادی طراحی و به بازار عرضه شد. نکته جالب توجه در مورد این عطر، رایحه مشابه با عطر کرید اونتوس است که جز لوکس‌ترین عطرهای جهان به حساب می‌آیدقیمت ادکلن کلاب د نایت اصل در مقایسه با کرید اونتوس بسیار کمتر است و چیزی در حدود یک دهم آن است!

اگر به دنبال عطری مردانه با کیفیت مناسب و قیمتی نسبتا ارزان هستید، عطر کلاب د نایت گزینه بسیار فوق‌العاده ای برای شما خواهد بود. رایحه تلخ و طبع معتدل و خنک این عطر مردانه آن را برای استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان و همچنین روزهای معتدل پاییزی بسیار مناسب کرده است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده ادکلن Armaf Club de Nuit Intense عبارتند از:

  • نت‌های اولیه:  لیمو – ترنج – سیب – آناناس – شیره انگور سیاه
  • نت‌های میانی : گل یاسمن – رز – توس
  • نت‌های پایانی : وانیل – مشک – نعنا هندی – عنبر

۲) کلاب د نایت زنانه، عطر مشابه کوکو شنل!

90e710fb 9946 4a75 b6be 2e1b437461dd آشنایی با برند آرماف و پشت پرده موفقیت این کمپانی!

تقریبا همزمان با عطر کلاب د نایت اینتنس مردانه، نسخه زنانه این عطر نیز با نام Club de Nuit Woman به بازار آمد. این عطر نیز جز عطرهای محبوب برند آرماف است و استفاده کنندگان از این عطر معتقدند که عطر کلاب د نایت زنانه رایحه مشابه با عطر کوکو شنل مادمازل دارد! جالب است بدانید که عطر کوکو شنل مادمازل زنانه جز بهترین عطرهای جهان برای بانوان است. نت‌های تشکیل دهنده عطر کلاب د نایت وومن عبارتند از:

  • نت های اولیه: ترنج – گریپ فروت – هلو – نارنج
  • نت های میانی: گل شمعدانی – یاسمن – هسته میوه جات – گل سرخ
  • نت های پایانی: مشک – نعنا هندی – وانیل – خس خس

۳) ادکلن آرماف تگ هیم مردانه| Armaf Tag Him

از دیگر عطرهای مشهور و پرطرفدار کمپانی آرماف می‌توان به عطر تگ هیم اشاره نمود. جالب است بدانید که رایحه عطر تگ هیم به گفته بسیاری از استفاده کنندگان از این عطر مشابه رایحه عطر بلو شنل است! بلو شنل جز بهترین عطرهای مردانه جهان است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. رایحه تلخ و تند و خنک این عطر مناسب استفاده در روزهای تابستان و بهار است.

  • نت‌های اولیه: لیمو شیرین – ترنج – گریپ فروت – فلفل صورتی
  • نت‌های میانی: اسطوخودوس – نعنا – جوز هندی – زنجبیل
  • نت‌های پایانی: خس‌خس – نعنا هندی – چوب صندل

۴) عطر آرماف اترنیا زنانه | Armaf Eternia Women

عطر اترنیا زنانه پس از موفقیت نسخه مردانه این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار آمد. عطر آرماف اترنیا وومن دارای رایحه‌ای ملایم و دلنشین است که بسیاری از بانوان را شیفته خود نموده است. رایحه شیرین و طبع گرم این عطر آن را برای استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب نموده است.

  • نت‌‌های اولیه: نارنج – لیموترش – شکوفه پرتقال
  • نت‌‌های میانی: رز – شمعدانی – بادام
  • نت‌‌های پایانی: وانیل – دانه تونکا – چوب صندل سفید

نتیجه خرید عطر:

سفر آرماف داستانی از عشق، کیفیت و انعطاف است. پیش‌بینی می‌شود که برند آرماف در آینده‌ای نه چندان دور مشهورتر از گذشته شود و دیگر به عنوان یک برند ناشناخته و یا کمتر شناخته شده از آن یاد نشود. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. اگر به این دست از مطالب علاقه‌مند هستید، به شما مطالعه مقاله دانستنی های جامع عطر و ادکلن: دانستنی های جالب و مهم عطری را نیز پیشنهاد می‌کنیم.

ادکلن جدید با ماندگاری بالا: ادکلن پارفومز د مارلی الثیر مردانه

ادکلن مدیریتی: ادکلن تام فورد نویر اکستریم مردانه

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

درد بعد از ابدومینوپلاستی

درد بعد از ابدومینوپلاستی درد پس از عمل جراحی ابدومینوپلاستی ( تامی تاک ) یکی …