آموزش ساخت غرفه در با سلام با عکس

باسلام یک سایت غرفه داری برای کسب و کارهای خرد و کلان می باشد برای دریافت و تکمیل توضیحات ساخت غرفه با ما همراه باشید.

 

9b4bdd88 69f0 482e a306 209d082e0ff2 آموزش ساخت غرفه در با سلام با عکس

چگونه در باسلام غرفه بگیریم؟

با تکمیل ثبت نام و سفارش غرفه به با سلام می توانید به صورت آنلاین خرید و فروش را شروع کنید.

 

8c119547 a1d6 4311 adf1 85400f11e4b9 آموزش ساخت غرفه در با سلام با عکس

چه مدارکی برای اخذ غرفه در باسلام نیاز است؟

تصویر کارت ملی ,مجوز فعالیت,تکمیل اطلاعات به همین آسانی به صورت مجازی غرفه بگیرید.

 

19d97acf e498 4b5a 8f03 994cde512c72 آموزش ساخت غرفه در با سلام با عکس

آیا امکان پرداخت آنلاین در باسلام وجود دارد؟

بله فقط کافیست در خواست درگاه را تکمیل کنید.

2e1e063a c94e 4a1d 8f5f 841ceab78b5c آموزش ساخت غرفه در با سلام با عکس

e73e5ce1 5353 481c 9ae7 d03119337b97 آموزش ساخت غرفه در با سلام با عکس

نحوه ی اخذ غرفه در نمایشگاه های بین المللی

برای اخذ غرفه باید بعد از مطالعه تقویم نمایشگاهی نصبت به ثبت نام اقدام و به صورت آنلاین و یا حضوری به ستاد برگزاری آن عنوان نمایشگاهی مراجعه کنیم.

 

e73e5ce1 5353 481c 9ae7 d03119337b97 آموزش ساخت غرفه در با سلام با عکس

آموزش ساخت غرفه نمایشگاهی / غرفه نمایشگاهی را با چه متریالی می سازند؟

غرفه های نمایشگاهی بر اساس شکل و نوع آن ها به چند دسته تقسیم می شوند. این تقسیم بندی مشخص می کند که در غرفه های نمایشگاهی می توان از چه متریال هایی بهره برد و هر کدام از آن ها دارای چه ویژگی ها و مراحلی خواهند بود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با متریال های پرکاربرد در غرفه نمایشگاه و انواع طراحی های آن ها آشنا شوید.

آشنایی با ویژگی های متریال های نوین نمایشگاهی در غرفه سازی

امروزه از متریال های نوین در غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می شود و از فواید آن ها می توان به مواردی همچون وزن کم، عایق حرارت، تنوع در رنگ، نصب آسان و عایق صوت بودن آن‌ ها اشاره کرد. باید افزود در گذشته از متریال های متفاوتی در غرفه سازی استفاده می شد که وقت بسیاری می طلبید و هنگامی که نمایشگاه به اتمام می رسید، جمع آوری غرفه دردسرهای بسیاری به همراه داشت اما امروزه استفاده از متریال های نوین برای ساخت غرفه می تواند سبب ایجاد غرفه های زیبا و ویژه ای گردد که به سادگی قابل بازیافت و جمع آوری می باشند.

نئوپان و رنگ آمیزی آن متریال اصلی غرفه نمایشگاه است. خوبی استفاده از متریال های نوین در نمایشگاه این است که پس از اتمام نمایشگاه می توان از آن ها برای پروژه و غرفه نمایشگاعی بعدی بهره برد و به راحتی آن ها را جابجا کرد.

بیشتر:  آموزش فرستادن پیامک انبوه

در کنار موارد بیان شده، طول عمر و مقاومت این مواد و متریال های نوین باعث شده تا مصرف آن ها مقرون به صرفه تر باشد. افزون بر ویژگی های گفته شده، این متریال ها از زیبایی زیادی هم برخوردار می باشند. این متریال ها باید نسبت به نمونه های قبلی از انعطاف پذیری خوبی بهره مند شوند. بران آنکه ساخت غرفه با اشکال هندسی مختلف، کار سخت و خسته کننده ای نباشد از موادی همچون ام دی اف، تخته های پلاستیکی، چوب، فلز و لترون به عنوان متریال غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می گردد

متریال کاربردی غرفه، وابسته به نوع نمایشگاه

عموما محل قرار گیری غرفه و نوع نمایشگاه تاثیر زیادی روی انتخاب متریال مناسب نمایشگاه می گذارد. در واقع شرکت های غرفه سازی بسته به خدمات ارائه شده در غرفه از متریال و مواد خاصی استفاده می کنند که در پارتیشن بندی غرفه و سایر موارد آن تاثیر گذار است:

غرفه های نمایشگاهی خطی ردیفی
در طراحی غرفه نمایشگاهی غرفه هایی که از یک سمت با مخاطب در ارتباط هستند، عموما از نئوپان و ام دی اف بهره برده می شود. این مدل از طراحی غرفه نمایشگاهی اصولا برای غرفه هایی که از دو طرف چپ و راست در مجاورت غرفه های دیگر هستند و از پشت نیز به دیواره محوطه نمایشگاه منتهی می شوند مناسب و قابل اجرا می باشد.

سبک های ردیفی و طراحی این چنینی غرفه نمایشگاهی، معمولا توجه موسساتی را جلب می کنند که اکثرا به دنبال تقویت و تمرکز مراجعین به دیواره های غرفه هستند تا بتوانند جهت بازدید از محصولات و خدمات خود، مخاطب را به داخل غرفه دعوت نمایند. عموما در متریال های این نوع طراحی سعی می شود از بنرهای پارچه ای، استیکرها و لوگوها بیشتر بهره برده شود.

غرفه های نمایشگاهی نبشی

در غرفه هایی که از دو طرف دیواره وجود دارد، از سبک طراحی غرفه های نبشی بهره برده می شود. این دیواره ها قادر هستند توسط همجواری با دیگر غرفه ها یا دیواره های تقسیم بندی سالن های نمایشگاه به وجود بیایند. این نوع طراحی غرفه مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد زیرا امکان برقراری ارتباط چشمی مراجعین و مشتریان را در دو زاویه امکان پذیر می‌ کند و این گونه ایده های متنوعی جهت طراحی دکوراسیون داخلی در غرفه را به وجود می آورد. عموما بیشترین خلاقیت در طراحی این گونه غرفه های نمایشگاهی می توان مشاهده نمود.

بیشتر:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

در طراحی این مدل از غرفه های نمایشگاهی از متریال هایی همچون نئوپان، ام دی اف، پارچه های متری و سایر تجهیزات بهره برده می شود.

غرفه های نمایشگاهی بلوکی یا جزیره ای

این نوع غرفه از تمام زوایا قابل رویت و مراجعه می ‌باشند زیرا از هر چهار سمت به راهرو های سالن بازدید راه داشته و در طراحی غرفه های نمایشگاهی دارای مرغوبیت، مقبولیت بسیار بالا و طرفداران بسیار است. امکان ورود و خروج مراجعین از هر سمت به این غرفه مهم ترین علت ارجعیت این غرفه بین غرفه های دیگر است.

در واقع طراحی غرفه نمایشگاهی بلوکی یا جزیره ای شانس ارتباط گیری صاحب غرفه با مراجعین را افزایش می دهد. نکته قابل توجه این است که در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی جدا از متراژ غرفه، ممکن است پارتیشن بندی و فضاسازی متنوع در این غرفه ها، آن ها را جذاب تر نمایند. بنابراین وجود تعداد محدود چنین غرفه هایی در یک سالن نمایشگاه باعث افزایش هزینه و جذابیت غرفه های جزیره ای در نمایشگاه ها خواهد بود. متریال های استفاده شده در این غرفه عموما قابل بازیافت می باشند که بتوان از آن ها در دیگر نمایشگاه ها بهره برد.

غرفه های نمایشگاهی شبه جزیره ای

در طراحی غرفه نمایشگاهی، به غرفه هایی که از سه طرف باز و از یک جهت محدود به غرفه ای دیگر می شوند، غرفه شبه جزیره ای می گویند. این نوع غرفه دارای مرغوبیت بسیار بالایی بوده و بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می کنند. اصطلاحا این غرفه ها به نام های دیگری همچون غرفه های پایانی نیز معروف هستند. همانند غرفه های جزیره ای متریال های غرفه های شبه جزیره ای نیز عموما قابل بازیافت هستند.

بیشتر:  روش تشخیص انواع بو و رایحه عطر و ادکلن

هزینه متریال های غرفه سازی چقدر است؟
بدون شک متریال های غرفه سازی نمایشگاهی از انواع متنوعی برخوردار بوده و تحت فاکتور هایی از قیمت متغیری پیروی می کند. تفاوت در نوع کیفیت و انواع متریال ها باعث شده که هر کدام از این مواد هزینه منحصر به فردی داشته و در پی آن هزینه ساخت غرفه نیز متفاوت باشد. اصلی ترین عامل تعیین قسمتی از هزینه های غرفه سازی نمایشگاهی، متریال استفاده شده در ساخت غرفه ها می باشد. همچنین عامل دیگری که تاثیر بسیاری بر قیمت غرفه سازی دارد، مساحت و متراژ غرفه خواهد بود.

خوب است بدانید بخشی از هزینه ها هم مربوط به طراحی غرفه ها و دکوراسیون داخلی آن ها می باشد. بعضی از شرکت های خلاق در حرفه غرفه سازی از متریال نوین برای کاهش میزان زیادی از هزینه های این امر، استفاده می‌ کنند. برای جلوگیری از اسراف می توان مواد ساخت غرفه ها را که دور ریز ندارند، دوباره استفاده کرد و دچار ضرر نشد. با اینکار می توان از مصالح و متریال از قبل خریداری شده به صورت همیشگی و برای غرفه های بعدی نیز استفاده کرد.

متریال مناسب با سبک های متنوع

سوال بسیار مهمی که پاسخ آن تاثیر زیادی در نحوه ساخت غرفه نمایشگاهی می گذارد این است که غرفه شما چه محصول یا خدماتی ارائه خواهد داد؟ خوب است بدانید تناسب بین سبک های مختلف غرفه سازی و موضوع آن عامل بسیار مهمی است. اغلب غرفه های نمایشگاهی تفاوت های آشکاری با یکدیگر دارند و در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. در واقع از نظر مصالح غرفه ها دسته بندی شده در انواع زیر قرار می گیرند:

  • روش غرفه سازی به سبک مدولار
  • سبک غرفه نمایشگاهی مدولار سالنی
  • سبک ساخت غرفه نمایشگاهی اسپیس فریم
  • سبک و روش ماکسیما
  • طراحی و اجرای غرفه با پنل آلومینیومی

سخن پایانی

آشنایی با متریال های پر کاربرد در غرفه نمایشگاه باعث می شود که بتوانید از متریال نوین و پیشرفته در ساخت و تزیین غرفه خود استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند گردید.

مطلب پیشنهادی

درد بعد از ابدومینوپلاستی

درد بعد از ابدومینوپلاستی درد پس از عمل جراحی ابدومینوپلاستی ( تامی تاک ) یکی …