بهترین مقالات عکاسی را باید از منبعی معتبر دریافت کرد. سایتی که اقدام به انتشار مطالب معتبر و متفاوت در مورد عکاسی می کند قطعا برای دسترسی به هر گونه مطلب خبری، آموزشی و اطلاع رسانی را برای مخاطب خود ازاد می کند تا مخاطب مشتاق به مطالب عکاسی از هیچ گونه داده ی مرتبی به دور نماند.

tgbtyoi9658yhtf84yth88u5uy 300x151 بهترین مقالات عکاسی را باید از منبعی معتبر دریافت کرد. سایتی که اقدام به انتشار مطالب معتبر و متفاوت در مورد عکاسی می کند قطعا برای دسترسی به هر گونه مطلب خبری، آموزشی و اطلاع رسانی را برای مخاطب خود ازاد می کند تا مخاطب مشتاق به مطالب عکاسی از هیچ گونه داده ی مرتبی به دور نماند.

لیستی از مقالات مهم عکاسی خبرگزاری فارس

  1. ابزار های مناسب برای فیلمبرداری با گوشی سامسونگ

برای عکاسی و فیلمبرداری با استفاده از گوشی سامسونگ، ابزار های مختلفی در جلوی پای شما قرار گرفته است.

  1. شش تجهیزات مهم در عکاسی صنعتی

تجهیزات مهم برای عکاسی صنعتی، تاثیرات مستقیمی در خروجی عکاسی دارد. از آنجایی که جزئیات در عکاسی صنعتی، به خصوص عکاسی که برای تبلیغات استفاده می شود، بسیار مهم است، پس باید عکاسی از محصول و یا سوژه مورد نظر را به فردی خبره با تجهیزات مناسب داد تا فرد کم تجربه (حتی بی تجربه) که هزینه ی پایین تری دریافت می کند اما تجهیزات کمتر داشته و تجربه ی مناسبی برای انتخاب ابزارها خود ندارد.

  1. عکس‌های اعجاب‌انگیز| طوفانی که درخت معروف نیوتن را ازجا کند

از طوفانی که درخت معروف نیوتن را ازجا کند تا گاز اسب‌ها، مجموعه‌ منتخب بهترین عکس‌های ثبت شده جهان در هفته گذشته منتشر شد.

  1. روایت عکاس اردبیلی از روزهای انقلاب/ 4 بار از مرگ حتمی نجات یافتم

حمید رهبری عکاس پیشکسوت اردبیلی است که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی با لنز دوربین خود وقایع و اتفاقات زمان انقلاب را به تصویر کشیده و به گفته خودش چهار بار از مرگ حتمی نجات یافته است.

  1. برگزیده عکس‌های شگفت‌انگیز برفی/از چین تا روسیه، جهان سفیدپوش شد!

طی دو هفته اخیر چند جبهه هوای سرد بیشتر مناطق نیم کره شمالی جهان را درنوردید و همه‌جا را سفید‌پوش کرد. عکاسان حرفه‌ای مجموعه‌ای متنوع از صحنه‌های برفی را با دوربین‌های خود ثبت کردند، صحنه‌هایی که هرکدام هیجان و جذابیت خاص خود را داراست.

  1. همدان دیروز و امروز از قاب دوربین «استعدادی»
بیشتر:  چرا باید در تهران خودرو یا ماشین اجاره کنیم؟

اگر قاب دوربین او از خیابان‌های قدیمی، مردم آن روزگار و برف‌های سنگین که این دیار به آن شهرت دارد، نبود؛ تنها یک روایت شفاهی به جا می‌ماند و ما هرگز نمی‌توانستیم تصوری از گذشتگان داشته باشیم اما جرأت «استعدادی» باعث شد تا همدان دیروز و امروز قابل فهم‌تر باشد گویی مرحوم استعدادی چشمان مردم همدان شد تا جهان باقیست.

  1. رونا و مشکلات معیشتی در عکس‌های جشنواره فجر مشهود است/ ضعف عکاسان در بیانیه‌نویسی

فرهاد سلیمانی یکی از داوران بخش عکاسی در چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: حال و هوای غم بر عکس‌هایی که به جشنواره آمده، حاکم است، بنابراین می‌توانیم ردپایی از زندگی امروز را با همه سختی‌های کرونا و تنگی معیشت مردم ببینیم.

  1. تمرینات کشنده غواصان تایوانی به زبان تصویر

گروهی متشکل از ۳۱ مرد یک برنامه آموزشی فشرده ۱۰ هفته‌ای را برای عضویت در واحد شناسایی و گشت‌زنی زبده نیروی دریایی تایوان آغاز کردند که در نهایت تنها 15 نفر موفق به گذراندن این دوره شدند.

43rtfh4fu5y9ou45iyu45oiyu 300x151 بهترین مقالات عکاسی را باید از منبعی معتبر دریافت کرد. سایتی که اقدام به انتشار مطالب معتبر و متفاوت در مورد عکاسی می کند قطعا برای دسترسی به هر گونه مطلب خبری، آموزشی و اطلاع رسانی را برای مخاطب خود ازاد می کند تا مخاطب مشتاق به مطالب عکاسی از هیچ گونه داده ی مرتبی به دور نماند.

  1. جهان در هفته‌ای که گذشت به روایت تصویر

تظاهرات در قزاقستان، انعکاس مراسم شهید سلیمانی در ایران، سیل در برزیل، پیامدهای فوران آتشفشان در لاپالما و برف در کابل، چشمگیرترین تصاویر سراسر جهان در هفته جاری را تشکیل می‌دهند.

  1. جهان در هفته‌ای که گذشت/ از گردباد کنتاکی تا مرگ دسته‌جمعی زرافه‌ها + تصاویر

زرافه‌ها که به دلیل کمبود آب و غذا ضعیف شده بودند، پس از گیر افتادن در گل و لای در حالی که می‌خواستند از یک چشمه خشک‌شده در نزدیکی محل زیستشان آب بنوشند، جان خود را از دست دادند.

  1. دوربین‌ها کرمانشاه را به دنیا می‌برند/ ممانعتی برای عکاسی از بناهای تاریخی نداریم
بیشتر:  با سوغات خوشمزه و صنایع دستی اهواز آشنا شویم

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: تهیه عکس از محوطه‌های باستانی و میراث فرهنگی خود نوعی تبلیغ گردشگری و معرفی استان به دنیا است در این راستا هیچگونه ممانعتی برای عکاسی نداریم.

  1. برگزیدگان نخستین دوره عکس آیینی اربعین تجلیل می شوند

برگزیدگان نخستین دوره عکس آیینی اربعین 1400 معرفی و از هنرمندان پیشکسوت آیینی در فرهنگسرای بهمن تقدیر خواهد شد.

  1. برترین عکس‌های حیات وحش به انتخاب مردم/ ازسنجاب پرنده تا کانگورو سوخته‌زار

مسابقه عکاسی حیات وحش موزه تاریخ طبیعی هر سال از طرفداران عکاسی دعوت می‌کند تا بهترین عکس‌ها را انتخاب کنند. ۲۵ صحنه فراموش‌نشدنی امسال از میان ۵۰ هزار در فهرست نهایی قرار گرفتند.

  1. عکاسی از مریخ؛ تصویر روز ناسا

مریخ نورد کنجکاوی ناسا از دوربین‌های ناوبری سیاه و سفید خود برای ثبت تصاویر پانوراما استفاده کرده است.

  1. «فرمالیته عروسی» با حضور زنان بلوچ!/چرا فرهنگ گردشگری در جوامع محلی به رسمیت شناخته نمی شود؟

یکی از مناطقی که این روزها اصطلاحاً پاخور خوبی پیدا کرده و لوکیشن اکثر آتیله های عروسی شده چابهار است، جایی که بسیاری از عروس و دامادها روی اسکله بریس آن عکس دارند و برخی از بلاگرها هم تصاویر محبوب خود را در این منطقه ثبت کرده اند.

3tu5y89gu509yuj4o5yik 300x151 بهترین مقالات عکاسی را باید از منبعی معتبر دریافت کرد. سایتی که اقدام به انتشار مطالب معتبر و متفاوت در مورد عکاسی می کند قطعا برای دسترسی به هر گونه مطلب خبری، آموزشی و اطلاع رسانی را برای مخاطب خود ازاد می کند تا مخاطب مشتاق به مطالب عکاسی از هیچ گونه داده ی مرتبی به دور نماند.

  1. فیلم| پیداشدن پیکر بی جان جوان غرق شده در استخر لاهیجان

پیکر جوانی که ساعت 2 بامداد امروز هنگام عکاسی در اثر سقوط در استخر لاهیجان جان باخته بود پس از حدود 12 ساعت توسط نیرو های امدادی و غواص از آب بیرون آمد، این ماجرا بیش از همه عدم امکانات کافی در چنین مواقعی را در شرق گیلان و به خصوص لاهیجان را نمایان کرد.

  1. فیلم| بی‌نتیجه ماندن عملیات جستجو پس از 12 ساعت
بیشتر:  چگونه با هنرهای دستی کسب درآمد کنیم

ساعت 2 بامداد امروز جوانی ۲۱ ساله هنگام عکاسی در اثر سقوط در استخر لاهیجان جان باخت و تلاش‌ها پس از حدوداً 12 ساعت جستجو برای یافتن جسد وی تاکنون بی‌نتیجه مانده است و نیروهای نجات در تلاش هستند با ایجاد موج مصنوعی جسد را روی آب بیاورند.

  1. فضای مجازی جان یک جوان را در استخر لاهیجان گرفت

بامداد امروز جوانی ۲۱ ساله هنگام عکاسی در اثر سقوط در استخر لاهیجان جان باخت و تلاش‌ها پس از حدوداً 10 ساعت جستجو برای یافتن جسد وی تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

  1. کتاب عکس «سامون» در هفته مازندران رونمایی می‌شود

رئیس حوزه هنری مازندران گفت: کتاب عکس «سامون» یک اثر ۱۸۰ صفحه‌ای در قالب خشتی در هفته مازندران منتشر خواهد شد.

  1. عکاس غیور و پسر صبور

علی غیور از عکاسان خبری با سابقه و مدیر خبرگزاری برنا آذربایجان‌غربی است که اکثرا با پسر کوچک خود به عکاسی می‌پردازد.

تا به اینجا نام 20 مقاله از 540 مقاله منتشر شده در بخش مقالات عکاسی خبرگزاری فارس را برای شما لیست کردیم تا بتوانید با تنوع مطالب و اطلاعات منتشر شده توسط این رسانه در زمینه عکاسی به راحتی آشنا شده و بدانید که بهترین مطالب این حوزه را می توانید با ورود به صفحه عکاسی در سایت خبرگزاری فارس مطالعه نمایید. لازم به ذکر است که هر چند بعضی از این مطالب ممکن است به صورت تخصصی و کامل به عکاسی مرتبط نباشد ولی هر موضوعی که بحث عکاسی در آن دخیل بوده است د این صفحه قرار می گیرد.

90tiu45t9u498tu4589tu 300x151 بهترین مقالات عکاسی را باید از منبعی معتبر دریافت کرد. سایتی که اقدام به انتشار مطالب معتبر و متفاوت در مورد عکاسی می کند قطعا برای دسترسی به هر گونه مطلب خبری، آموزشی و اطلاع رسانی را برای مخاطب خود ازاد می کند تا مخاطب مشتاق به مطالب عکاسی از هیچ گونه داده ی مرتبی به دور نماند.

مطلب پیشنهادی

با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب …