بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفازاده در 9 آذر 1362 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل دانشگاه آزاد تهران، دانشکده هنر و معماری است. ایمان صفا هنرمند سینما و تلویزیون ایران است. ایمان صفا یک خواهر دارد. یکی از فعالیت های ایمان صفا مربوط به مجموعه طنز نیسان آبی است. این مجموعه در سال 1400 به سرپرستی منوچهر هادی منتشر شد. ایمان صفا با هنرمندانی چون مهران غفوریان، بهناز جعفری، حسین یاری، اسداله یکتا و یکتا ناصر در مجموعه آبی نیسان کار کرده است.

1 34 بیوگرافی ایمان صفا

فعالیت های ایمان صفا

ایمان صفا بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرد. وی در سال 1385 با بازی در سریال عملیات 125 در صدا و سیما ظاهر شد. کارگردانی عملیات 125 بر عهده حسین لطیفی بود. ایمان در این فیلم به دلیل بازی ماهرانه در نقش صفا برای حضور در سه فصل از فیلم دعوت شد. یکی دیگر از اجرای عالی ایمان صفا مربوط به فیلم «قرنطینه» محصول 1385 است. این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی با حضور بازیگران مطرحی چون افشانا بایگان و رضا عطاران ساخته شده است.

بیشتر:  بيوگرافی حميد گودرزی

2 8 بیوگرافی ایمان صفا

ازدواج ایمان صفا

ایمان صفا بازیگر رادیو و تلویزیون ایران مجرد است

فعالیت های مورد علاقه

ایمان صفا علاقه زیادی به فعالیت های ورزشی دارد. او در نوجوانی کمربند مشکی تکواندو بود. این بازیگر باهوش در تیم فوتبال شهید فهمیدی در پست دفاعی مناسب بازی می کند و سابقه کشتی دارد. جالب اینجاست که ایمان صفا کاوه خداشناس را بهترین دوست و همراه خود معرفی کرده است. او با کاوه خداشناس برای انجام کارهای مختلف در زندگی اش مشورت کرده و به داشتن کاوه خداشناس در زندگی خود افتخار می کند.

بیشتر:  بیوگرافی سانای امیر آبادی

گفتگو با ایمان صفا

من برای سلامت بدنم ارزش قائل هستم و برای حفظ سلامتی خود از یک رژیم غذایی ساده پیروی می کنم. من به کیفیت غذا خیلی اهمیت می دهم. در بازیگری سعی می کنم نقشم را برای مخاطب توضیح دهم. از این رو در کار بازیگری ام سعی می کنم با جان و دل نقش را اجرا کنم و علاقه ام را به مردم منتقل کنم. در واقع عشق من بازیگری است. علاقه زیادی به بازیگری ندارم، روی جلب تماشاگر تمرکز می کنم و تا زمانی که در یک فیلم سینمایی حضور ندارم هنرمندم.

بیشتر:  بیوگرافی رامبد شکرابی + عکس

3 8 بیوگرافی ایمان صفا

به نظر من پیری زودرس ناشی از دو عامل کم خوابی و استرس است.به همین دلیل سعی می کنم در هر شرایطی به اندازه کافی و درست بخوابممثلاً اگر سر کار هستم، بعد از ظهر حداقل هفت ساعت چرت می زنم. همه می توانند برای زندگی شخصی خود تصمیم بگیرند. فکر می کنم همه در زندگی خود به امید و اعتماد به نفس نیاز دارند، خانواده ام پشت سرم به خصوص پدرم مثل کوه هستند و دعای مادرم راهنمای من است. در واقع رمز موفقیت من علاوه بر ایمان به خدا در حضور پدر و مادرم نهفته است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …