بیوگرافی سانای امیر آبادی

سنایی امیرآبادی متولد 18 بهمن 1388، فارغ التحصیل دبیرستان فرزانگان است و هم اکنون در حال تحصیل در رشته مترجمی از زبان آلمانی است. سنایی امیرآبادی به دلیل علاقه وافری که به بازیگری داشت در مدارس مختلفی مانند هومان سیدی و پانیذ تحصیل کرد. او همچنین بازیگری را نزد منوچهر هادی آموخت.

1 33 بیوگرافی سانای امیر آبادی

آثاری از ثنا امیرآبادی

سنای امیرآبادی اولین بار در سال ۱۳۹۷ در یک سریال طنز در رادیو و تلویزیون ظاهر شد. سریال مخفی به سرپرستی مسلم تهرانی تولید شد. اولین تجربه ثنا امیرآبادی در سریال مخفیانه به دلیل مضمون جذاب جوانی با بازخوردهای مثبت مخاطبان تلویزیون مواجه شد. سنایی امیرآبادی با بازی در این سریال با بازیگران مطرحی چون ساناز سماواتی، فاطمه هاشمی و حسین رفیعی همکاری داشته است. سپس در سال 1400 در نیسان آبی منوچهر هادی به نویسندگی کمیل روحانی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور بازی کرد و به شهرت رسید. او در سریال نیسان آبی نقش دختری به نام عاطفه را بازی کرد.سنایی امیرآبادی در مجموعه نیسان آبی در کنار بازیگران سرشناس ایرانی چون بهناز جعفری، مهران غفوریان، حسین یاری، جمشید هاشم پور، یکتا ناصر، علیرضا حمسه، سحر قریشی و گلمرضا نیکخواه ظاهر شد.داستان نیسان آبی در مورد عشق دو دوست قدیمی به نام های جمشید و رضا به نیسان آبی است. داستان آشنایی ثنا امیرآبادی با منوچهر هادی به آموزش بازیگری در کارگاه آوا اختصاص دارد. سنایی امیرآبادی در واقع مدتی شاگرد منوچهر هادی بود و با توجه به مهارت خانم امیرآبادی برای نقش عاطفه در فیلم نیسان آبی انتخاب شد.

بیشتر:  بیوگرافی کوروش تهامی

2 7 بیوگرافی سانای امیر آبادی 3 7 بیوگرافی سانای امیر آبادی

ازدواج ثنا امیرآبادی

این بازیگر ازدواج نکرده است.

این بازیگر فرانسوی و انگلیسی را روان صحبت می کند و از طریق اینستاگرام با طرفداران خود ارتباط برقرار می کند و در صفحه اینستاگرام خود فیلم و عکس های شخصی از نقش های مختلف منتشر می کند.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …