بیوگرافی کوروش تهامی

کوروش تهامی بازیگر ایرانی در 13 اردیبهشت 1360 متولد شد. وی در خانواده ای متشکل از 5 فرزند به دنیا آمد و دارای 2 خواهر است. او تا کلاس اول دبیرستان در منطقه پامنار تهران و سپس در منطقه سعادت آباد و شهرک گرب زندگی می کرد و اکنون ساکن غرب تهران است. کروش تهامی دارای سابقه طراحی گرافیک و لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد است.

1 192 بیوگرافی کوروش تهامی

کروش فارغ التحصیل تئاتر از دانشگاه آزاد تهامی است و پیش از این در تئاترهای مختلفی بازی کرده است. برای اولین بار در سن ۲۵ سالگی در اولین فیلم بلند خود «کینو کینوسو» ظاهر شد. در بین بازیگران خارجی، آل از پاچینو، جانی دپ و نیکول کیدمن خوشش می آید و سبک بازی آنها را می پسندد.

بیشتر:  بیوگرافی پوریا رحیمی سام

2 168 بیوگرافی کوروش تهامی

بازیگری برای من یک ضرورت و یکی از آرزوهای کودکی ام بود، وقتی فیلمی را می بینم به راحتی می توانم با آن ارتباط برقرار کنم و حتی وقتی رمان را می خوانم خودم را جای شخصیت های فیلم بگذارم. من هم سعی کردم دیالوگ را حفظ کنم. برای تحصیلات متوسطه اول رشته تجربی را انتخاب کردم.سال اول هم درس می خواندم اما از احساس درونی ام ناراضی بودمسردفتر مدرسه توصیه کرد که در دبیرستان گرافیک بخوانم تا بتوانم به راحتی در کنکور هنر در رشته های خاص قبول شوم.

3 164 بیوگرافی کوروش تهامی

همسر سابقش شبنم طلوعی کارگردان سینما بود که بعد از مدتی طلاق گرفت و با پونه یزدانی ازدواج کرد و خیلی هنرمندانه با هم آشنا شدیم. همسرم برای خرید یک سی دی موسیقی به فروشگاه رفت و من هم یک سی دی خریدم، بنابراین موسیقی را خیلی دوست داشتم. با دیدن اینکه داره توضیح میده و فروشنده حواسش نیست با هم درگیر شدم و با توضیحات تا حدی غیرعادی خودم به فروشنده فهماندم موزیک و خواننده این آلبوم کیه.

بیشتر:  بیوگرافی سپیده خداوردی

4 35 بیوگرافی کوروش تهامی

پونه یزدانی: خیلی جالب بود. کوروش عینک بزرگی داشت و من او را نشناختم. اومد جلو گفت کمکت میکنم. فکر کنم دلش شکسته بود. چون هرچی توضیح دادم فروشنده اصلا متوجه نشد. به هر حال کوروش آمد و بخشی از آن را خواند و من با تعجب گوش دادم. بالاخره فروشنده متوجه شد که کدام آلبوم و کدام هنرمند است. این روز را هرگز فراموش نمی کنم، اتفاق بسیار جالبی بود. جرقه اولین آشنایی ما بود و بعد هم جلسات منظم که به ازدواج منتهی شد.

بیشتر:  بیوگرافی سانای امیر آبادی

کروش تهامی عضو افتخاری کانون ادبی نفس و از سفیران انجمن اهداکنندگان عضو ایران است.از جمله کارهای او در زمینه موسیقی و ترانه می توان به ترانه ای که فرهاد فخردی در سریال روزی روزگاری خواند اشاره کرد. علاوه بر این، عنوان مجموعه تلویزیونی «پاییز»، «پاییز» است که تکرار یک آهنگ قدیمی با آهنگسازی عطاءالله خرم و تنظیم مجدد نیکان ابراهیمی است. او در کنار دف سرود ایرانی که توسط برخی از هنرمندان خوانده شده است می خواند. او در مراسمی که به مناسبت تولد 16 سالگی حافظ برگزار شد، قطعه «چریک» رضا یزدانی و علی کومارجی را دو صدایی اجرا کرد.

فیلم های کوروش تهامی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …