بیوگرافی پژمان بازغی

qwxdc3tv4buju57bubn57 بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازگی در 28 مرداد 1353 در تهران در خانواده ای 5 فرزندی به دنیا آمد. خانواده او در شمال ایران و در شهرستان لاهیجان هستند. از کودکی به دلیل کار پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرد و تجربیات زیادی کسب کرد. پیمان بازگی متولد تهران به مدت 4 سال در تأسیسات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران زندگی کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رشت مهاجرت کرد. با شروع جنگ و اعزام پدرش برای حفاظت از مرز آبی ایران و خلیج فارس به بوشهر رفت. پس از پایان جنگ به تهران بازگشت.

1 204 بیوگرافی پژمان بازغی

ما سه برادریم، من پسر دوم خانواده هستم، پیام برادر بزرگتر، پرهام برادر کوچکتر، جالبتر اینکه هر سه ما در دانشگاه امیرکبیر درس خوانده ایم. پیام در رشته مهندسی شیمی در صنایع غذایی و پرهام در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه امیرکبیر تحصیل کرده اند.

2 180 بیوگرافی پژمان بازغی

پیمان بازگی یک ورزشکار در سطح جهانی است، او بسکتبال بازی کرد و مدتی فوتبال و والیبال را به صورت حرفه ای بازی کرد، ورزش نقش مهمی در زندگی مردم دارد، عشق من به ورزش بعد از تماشای فوتبال شروع می شود.همانطور که می دانید عضوی از تیم های والیبال و فوتبال هنرمندان هستممن برای تماشای بازی های ملی به ورزشگاه آزادی می رفتم و این عشق به حدی بود که در جام جهانی 2006 دو هفته را در فرانکفورت آلمان با تیم ملی فوتبال گذراندم. تیم ملی فوتبال ایران عشق من است با خیلی از فوتبالیست ها مثل عابدزاده، دایی، جمشیدی، کریمی و… دوست بودم اگر یادتان باشد رفتم رستوران عابدزاده را افتتاح کردم. از کادر آموزش و پرورش می خواهم به ورزش مدارس توجه بیشتری داشته باشند. ورزش را از مدرسه با فوتبال، والیبال و البته کمی بسکتبال شروع کردم.

بیشتر:  بیوگرافی شقایق فراهانی

3 175 بیوگرافی پژمان بازغی

من و کامبیز از دیرباز طرفدار پرسپولیس بودیم و به لطف مدیر عامل باشگاه داریوش مصطفوی ما را به عضویت افتخاری باشگاه پرسپولیس درآورد. همسرم مستانه مهاجر یکی از تدوینگران سینمای ایران است، او عمدتا تدوینگر مستند است، اما در صنعت سینما سردبیری داریوش مهرجویی بمانی، سفر قندهار، زنان فرشته های تهمینه میلانی، کلاگ را بر عهده دارد. پر، کنعان، و عاشق عزیز و غیره. می دانم که پرونده کاری او از من پربارتر است.پژمان بازگی و مستانه مهاجر در سال 1365 در یک سینما با هم آشنا شدند و این ملاقات منجر به ازدواج شد.ثمره این ازدواج دختری به نام نفس است. پیمان بازگی درباره ازدواجش می گوید: ازدواج من هم عاشقانه و منطقی بود، چون فردی که می خواهد با یک بازیگر ازدواج کند باید تمام سختی های این کار را بداند و بعد از مستانه مهاجر، همسرم هم در این صنعت کار می کند و زندگی را تجربه می کند. زندگی سختی های کار سخت است.”

بیشتر:  بیوگرافی رویا حسینی

4 41 بیوگرافی پژمان بازغی

پیمان بازگی پس از قبولی در دانشگاه آزاد لاهیجان به تحصیل در رشته مهندسی معدن بازگشت و در آنجا به سینما معرفی شد. در سال 1373 مجید پس از ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان، فیلمبرداری اولین فیلم زیم خواه به نام «اعتراف» را آغاز کرد. پیمان بازگی سپس به استخدام آژانس دوستی درآمد و به مدت دو سال با بازیگران خوب این سریال علی به ویژه مرحوم حسین پناهی بازی کرد. بعد از آژانس به سراغ نوجوانان مجید کاری زاده رفت، تحت آموزش مسعود جعفر جوزانی قرار گرفت، سپس به تیم ویژه مهرداد خوشبخت پیوست و جوانی از دست رفته خود را در رامبد پیدا کرد. پژمان بازگی به همراه سیروس مقدم با تفنگداران دریایی به سفر می روند و در سال 1380 برای نجات دختری در قفس به نیروهای میرزایی خدای صلح می پیوندند.

بیشتر:  بیوگرافی حسین مهری

پژمان بازگی به عنوان مجری در یک برنامه چند سطحی ظاهر شداین برنامه که یک سرگرمی جالب و کمتر شناخته شده در ایران است در سال 1395 پس از داریوش فازیایی به عنوان مجری برنامه در شبکه دو سیما معرفی شد. پیمان یکی از مجریان محبوب مسابقه نمایش کودک شبکه نسیم بازگی است.

yjnhth7uberh6uth7u بیوگرافی پژمان بازغی

یک فیلم

– اعتراف کن

– جوانان

– بلوغ

– دختر در قفس

– دوئل

– سربازان جمعه

– تب تارو و توت فرنگی

کافه ستاره

– خط باز

خواب لیلا

– دفتر خاطرات

– کیهان

– تهران

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …