بیوگرافی حسین توکلی

بیوگرافی حسین توکلی

نزدیک به 12 سال از ورود این خواننده جوان به عرصه موسیقی و خوانندگی می گذرد و نکته قابل توجه در مورد توکلی این است که او با همین تجربه اندک توانسته به موفقیت های زیادی در این صنعت دست یابد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این خواننده کشورمان صدای مخملی و خوش آهنگ اوست که او را بر آن داشت تا هم از نظر خوانندگی و هم از نظر سبک خوانندگی با خوانندگان معروف کشورمان محمد علیزاده و محمد اسفخانی مقایسه شود.

1 49 بیوگرافی حسین توکلی

حسین توکلی در 24 خرداد 1362 در خرمشهر به دنیا آمد. او یکی از خوانندگان موفق نسل جوان کشورمان است که علاوه بر موسیقی در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشته است. صدای شگفت انگیز این خواننده جوان او را به عنوان یکی از خوش صدای ترین خوانندگان پاپ خوزستان معرفی کرد.

خصوصیات اخلاقی

شاد بودن و خندان بودن یکی از ویژگی های شخصیتی اوست. یکی دیگر از ویژگی های خوب این خواننده خوش آتیه کشورمان، پشتکار و تلاش فراوان او در ارائه موسیقی حرفه ای است که از ویژگی های شخصیتی اوست. بی شک یکی از دلایل مهم موفقیت 12 ساله او در عرصه موسیقی، سخت کوشی و پشتکار اوست.

بیشتر:  زندگینامه جاستین بیبر

2 23 بیوگرافی حسین توکلی

آغاز کار خلاقیت حسین توکلی

حسین توکلی فعالیت خلاقانه خود را از تئاتر آغاز کردابتدا به تئاتر رفت، سپس به خوانندگی و موسیقی علاقه مند شد. البته همزمان با فعالیت در صنعت تئاتر به فعالیت های قرآنی پرداخت و به قاری حرفه ای قرآن تبدیل شد. او از سال 1351 وارد دنیای موسیقی شد و کار خود را با خوانندگی در هلال احمر خرمشهر آغاز کرد. طولی نکشید که توکلی در سال 1381 اولین قطعه موسیقی خود به نام «اعتیزار» را تولید کرد. توکلی این موسیقی را در صدا و سیمای مرکز خوزستان ضبط و روانه بازار موسیقی کرد. انتشار این تک آهنگ نه تنها سرآغاز فعالیت موسیقی حسین توکلی بلکه سرآغاز موفقیت و شهرت او در این صنعت بود. پس از آن آثار زیادی در زمینه موسیقی برای رادیو و تلویزیون ساخت و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و به خواننده ای محبوب تبدیل شد. همانطور که در بالا ذکر شد، پشتکار، سخت کوشی و صدای خوب جنوبی از ویژگی های مهم این خواننده است. به همین دلیل در سال ۱۳۹۵ پس از ساخت چندین تک آهنگ و فعالیت در رادیو و تلویزیون، موفق شد اولین آلبوم موسیقی خود را با نام «اگر نیستی» ضبط و منتشر کند.حسین توکلی برای ضبط این آلبوم با ایران گام همکاری کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد و فروش خوبی هم داشت.

بیشتر:  بیوگرافی محسن تنابنده

توکلی پس از مدتی تصمیم به انتشار آلبوم دیگری گرفت. او دومین آلبوم خود را در سال 2009 تنها 2 سال پس از انتشار اولین آلبوم خود منتشر کرد، اما متأسفانه قبل از انتشار در فضای مجازی به بیرون درز کرد. آلبوم دوم حسین توکلی به تاکل نام داشت و یک آلبوم موفق بود و فروش خوبی از این آلبوم به دست آورد. پس از انتشار آلبوم های توکلی، مهدی تصمیم گرفت آلبوم دیگری با عنوان بهونه را با همکاری گرنوی ضبط کند. پس از این آلبوم چهارمین آلبوم خود را با نام توهم ضبط و منتشر کرد. اگرچه ماندگاری توکلی در عرصه موسیقی دیری نپایید، اما پس از کسب این موفقیت ها با تلاش فراوان و تلاش های فراوان دیگر در مدت کوتاهی موفق به تولید و انتشار 4 آلبوم موفق شد. او این روزها در حال کار بر روی آلبوم جدید خود به همراه میلاد ترابی است.

بیشتر:  بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

3 23 بیوگرافی حسین توکلی

مهاجرت به تهران

حسین توکلی ابتدا موسیقی را در زادگاهش آغاز کرد و خوشبختانه در آنجا مخاطبان و طرفداران زیادی پیدا کرد.او با مشاهده چنین استقبالی از سوی مردم در سال 1392 خرمشهر را ترک کرد و به تهران رفت و در آنجا در عرصه خوانندگی پیشرفت کرد و تصمیم گرفت خواننده حرفه ای شود.حسین توکلی تاکنون 4 آلبوم موسیقی منتشر کرده و موفق به عرضه آنها به بازار موسیقی کشور شده است. او همچنین چندین تک آهنگ را تولید و تولید کرد.

از دیگر افتخارات حسین توکلی می توان گفت که در دو جشنواره موسیقی صدا و سیمای کشور شرکت کرد و عنوان برترین را از آن خود کرد. دریافت چنین عنوانی علاوه بر افتخارات دیگر از صدا و سیما و مردم آبادان و خرمشهر بود. او پس از انتشار آلبوم های موفق و جلب توجه عموم، توانست بسیاری از ساخته های خود را در شبکه های سراسری اجرا کند.

ازدواج حسین توکلی

این خواننده ازدواج نکرده بود.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …