بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

عکس بیوگرافی زیبای کرمعلی

زبا کرمعلی در ۲۳ آذر ۱۳۵۴ در کرج به دنیا آمد. این بازیگر خانواده ای 4 فرزندی است و یک خواهر کوچکتر به نام نیما دارد. مادر سن زیادی ندارد و به گفته این بازیگر اواسط دهه 70 به دنیا آمده است. زیبا کرمعلی و مادرش خیلی شبیه هم هستند.

1 27 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

کرمعلی سطح تحصیلات بالایی دارد

زیبا کرمعلی دانشجوی سال آخر کارشناسی فیلم است. او در دانشگاه هنر تهران تحصیل کرد. به گفته وی زیبا کرمعلی در رشته هنر در کنکور جمهوری رتبه 8-2 را کسب کرد. زبا دوره متوسطه را در مدرسه شهید ثانی ناحیه 3 به پایان رساند و از سال اول تا سوم دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد. اما ناگهان تغییر رشته داد و در هنرستان گوخر واقع در محله 3 کرج ادامه تحصیل داد. او دارای معدل 19.95 در رشته ریاضی و فیزیک و معدل 19.76 در رشته هنر است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که هم به هنر و هم به تحصیل علاقه دارد.

بیشتر:  بیوگرافی لاله اسکندری

2 1 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

کارهای زیبای کرمعلی

زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری نقش نوشین را بازی کرد و از 12 سالگی به نویسندگی و بازیگری علاقه داشت و با نام مستعار در وبلاگ شخصی خود داستان های کوتاه و بلند می نویسد.او جرات افزایش خوانندگان آثارش را نداشت و در نتیجه تصمیم گرفت در رشته سینما تحصیل کند. زیبا کرمعلی پس از قبولی در کنکور در دانشگاه هنر تهران در رشته هنر و ادبیات مشغول به کار شد و در سال 1394 بازیگران داستان نیمروز در همایش نقد و بررسی فیلم که در دانشگاه برگزار شد شرکت کردند و زیبا کرمعلی با آقای محمدحسین مهدویان آشنا شد. کارگردان فیلم آقای مخدویان او را به عنوان شخصیت اصلی فیلم جدیدش «لاتاری» انتخاب کرد، در حالی که زبا کرمعلی که سابقه بازیگری در تئاتر و تلویزیون را نداشت، نقش اول «لاتاری» را بازی کرد. او در یکی از مصاحبه هایش می گوید: آموزش بازیگری، حتی فن بیان را از صفر با نویسنده فیلمنامه فیلم، ابراهیم امینی شروع کردم و اجرای قابل قبولی را آغاز کردم. روزی که قرار بود برای اولین بار سعید سهیلی را ببینم، خیلی عصبی بودم، اما وقتی متن را گرفتیم و شروع به خواندن کردیم، تمام استرس و اضطراب از بین رفت و اثری از ترس باقی نماند.

بیشتر:  بیوگرافی مژده لواسانی

3 1 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

ازدواج

این بازیگر هنوز مجرد و مجرد است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …