بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

بیوگرافی سحر نظام دوس عکس

سحر نظام دوست دارای چهره ای زیبا و جذاب و طرفداران خاص خود است. او در فضای مجازی فعال است و تصاویر زیبای خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. سحر نظام دوس نیز اندامی زیبا دارد و لباس هایی شیک طراحی شده است و این زیبایی با قد او دو چندان می شود. از طراحی لباس ها می توانید ایده بگیرید این بازیگر با قد 173 سانتی متر یکی از بازیگران بلند قد است.

1 30 بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

آثاری از سحر نظام دوس

سحر نظام دوست به جز بازیگری، پیانو می نوازد و شغل دومی در ساخت و ساز دارد که برادرش نیز در کنار او کار می کند. سحر نظام دوست می گوید دوست دارد خلق کند. از خلق یک شخصیت جدید روی صحنه یا جلوی دوربین گرفته تا خلق یک اثر هنری روی دیوار یا حتی نقاشی حال و هوای خودم روی پشت بام ساختمان، جایی است که خانواده ها بهترین لحظات زندگی خود را تجربه می کنند. سحر نظام دوست می گوید ساخت و ساز شغل دومش است و همچنان عاشق حرفه اصلی اش یعنی بازیگری است.

بیشتر:  بیوگرافی بهنوش طباطبایی

سحر نظام دوست فعالیت های زیادی دارد و دوست دارد همه چیز را ببیند و لمس کند به همین دلیل وقتی در معدن است می گوید: من از نزدیک با کار سخت یک معدنچی آشنا شدم.

2 4 بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

این هم از کارهای این بازیگر در عرصه بازیگری

سحر نظام دوست در دوران دانشجویی با بازی در نقش حوا در داستان «آدم و هوا» به کارگردانی فرزاد محمدعلی روی صحنه رفت و در 23 سالگی در پنج به تلویزیون آمد. سریال دری به کارگردانی فرزاد محمدعلی. با بازی آقای امین امانی. اگرچه موفقیت این اثر چندان زیاد نبود، اما سحر تجربه خوبی برای نظام دوست بود زیرا در کنار بازیگران و هنرمندانی چون شهربانو موسوی، سیاوش قاسمی، عباس محبوب و سیدجواد زیتونی بازی کرد.

بیشتر:  بیوگرافی نالان در سریال خاطرات تلخ

این بازیگر در سال 1395 با بازی در چند سریال مهم تلویزیونی و سینمایی موفق شد خود را در معرض دید عموم قرار دهد. سحر نظام دوست امسال در سریال بی بی گندم به کارگردانی برادران علی امانی و امین امانی به ایفای نقش پرداخت و با مهارت و نقش آفرینی در این سریال خود را به عموم مردم نشان داد. بازی در این سریال به تجربه سحر نظام دوست افزود و او تجربه همکاری با بازیگرانی چون زهرا حدرایی، کیانوش گرامی، یوسف صیادی و نیما شاهرخ شاهی را داشت.یکی دیگر از کارهای مهم سحر نظام دوس در سال 1395، حضور او در سریال تمام شب فرزاد موتمن است.یکی از ویژگی های مهم این بازیگر بازی در تلویزیون و سینما است. او در طول این سال ها با بازیگران زیادی همکاری داشته و تنها دو بار با بازیگر شیوا عدالت خ.

بیشتر:  بیوگرافی محمد رضا شریفی نیا

3 4 بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

سحر نظام دوست در پاسخ به خبرنگاری که از وی پرسید چه پیشنهادی دارید؟ دوست داری خودت را کجا ببینی؟ پاسخ این است: همه دوست دارند بازیگر هالیوود شوند. به من پیشنهاد همکاری با شبکه جم داده شد اما نمی خواهم ایران را ترک کنم. هدف من بازيگر ماندن است. بالاخره همه یک روز می میرند، پس چه خوب است که تصویر زیبایی از خودمان در ذهن دیگران داشته باشیم. همه بازیگران ما در ایمان مردم زنده هستند، من نمی خواهم بمیرم و می خواهم همیشه زنده بمانم، پس می خواهم در ایران بمانم و برای همیشه بمانم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …