بیوگرافی سام کبودوند

بیوگرافی سام کبودوند

سام کبودوان بازیگر ایرانی در 26 دی ماه 1361 به دنیا آمد. او فارغ التحصیل مهندسی معدن است که به گفته خودش مطلقاً ربطی به بازیگری ندارد. سام یک خواهر کوچکتر به نام سارا دارد.

1 41 بیوگرافی سام کبودوند

آغاز راه خلاق سام کوبودوان

او اولین بار در سال ۱۳۸۴ در سن ۲۳ سالگی به تئاتر آمد. او اولین نقش خود را در نمایشی از حسین بن منصور حلاج به کارگردانی سیاوش تمورت بازی کرد. سام کار خود را در تئاتر در سال آخر کالج آغاز کرد. او به تمرینات خود در این رشته ادامه داد تا اینکه اولین اجرای خود را در سال 1384 در تئاتر شهر و تالار قشقایی در نمایش حسین بن منصور خلج روی صحنه برد. این بازیگر با بازی موفق خود به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره دانشجویی انتخاب شد.

بیشتر:  بیوگرافی بهروز بقایی

سام کبودوند برای اولین بار در سال 1391 در سینما ظاهر شد و در آن سال در فیلم های آذر، شاهد، پرویز و… به کارگردانی بهروز افهمی بازی کرد. اگرچه بازی او در این فیلم به خوبی سریال های دیگر نبود، اما گاهی به پشت سر نگاه می کرد، اما تجربیات ارزنده ای در این زمینه کسب کرد.مهدی فهیم زاده، مانی حقیقی، گوهر خیراندیش و رامبد جوان در این فیلم بازی کردند.

2 15 بیوگرافی سام کبودوند

گاهی به عقب نگاه می کنم

سام کبودوند در سال 2013 دوران سختی را در صنعت سینما و تلویزیون تجربه کرد. او امسال در مجموعه تلویزیونی «گاهی پشت سرت را نگاه می کنی» بازی کرد. کارگردان این اثر مازیار میری است. بازی در این سریال شاید مهمترین قسمت بیوگرافی او برای این بازیگر باشد. او در این سریال نقش مهمی را ایفا کرد و با مهارتی استثنایی این نقش را ایفا کرد و به این ترتیب توانست خود را بیشتر به مخاطب نشان دهد. یکی از تجربیات مهم او همکاری با مازیار میری در این سریال است. او با بازی در این سریال تجربه بازیگری خوبی کسب کرد و با بازیگرانی چون امین طراحی، محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان و هدایت هاشمی همکاری کرد.

بیشتر:  بیوگرافی محسن تنابنده

سری یادداشت

این بازیگر در سال 1391 در مجموعه تلویزیونی «یادآوری» نیز بازی کرد و با بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، ثریا قاسمی، فرخ نعمتی، فرهاد کاهمیان و خجت قاسم زاده همکاری کرد.

3 15 بیوگرافی سام کبودوند

پخش در تلویزیون

سام کبودوند اگرچه هم در سینما و هم در تلویزیون کار کرده است، اما در درجه اول یک بازیگر تلویزیونی است، زیرا نزدیک به 67 درصد از آثارش برای تلویزیون و 33 درصد برای سینما است.در کارنامه خلاقانه او، 4 محصول از 6 تولید تلویزیونی از جمله تاریکی شب، روشنایی روز، هیئت مدیره، گاهی به پشت سر نگاه کن و به یاد آوردن است. از آثار سینمایی او می توان به آذر، شاهدت، پرویز و دیگران و فیلم چه اشاره کرد.

بیشتر:  بیوگرافی حمید لولایی

زندگی خصوصی و ازدواج

از وضعیت تأهل این بازیگر اطلاعی در دست نیست. انسان صبور همیشه غم خود را درون خود نگه می دارد و شادی خود را با دیگران تقسیم می کند. او به مردم انرژی مثبت می دهد و سعی می کند به کسی آسیب نرساند. شادی مردم واقعا برای او مهم است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …