بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بیوگرافی سوسن پرور

سوسان پرور در 2 اسفند 1354 در شهر اراک به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر و لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. سوزان پرور در زمینه های مختلف هنری از جمله نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر، تلویزیون و فیلم فعالیت می کند. وی همچنین در برنامه های تلویزیونی مانند «بی سیت»، «خنده بازار»، «سفره خانواده» و «تهران قدیم» حضور داشته است. معروف ترین کار تلویزیونی سوزان پارور، بازار هانده است. این برنامه در سال 1390 به سرپرستی شهاب عباسی تهیه شد. مادر سوزان پرور بازنشسته از آموزش و پرورش است و او یک خواهر بزرگتر دارد.

1 43 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

آغاز کار سوزان پرور

سوزان پرور بازیگری در تئاتر را در سال 1993 آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۶ برای بازی در نمایش «بوی دست پدربزرگ» برنده جایزه دوم بازیگری جشنواره فیلم سمنان شد. اولین تجربه بازیگری سوسان پرور در فیلم تلویزیونی بزنگاه بود. فیلم «بزنگاه» در سال ۱۳۸۶ به کارگردانی رضا عطاران کلید خورد. سوزان پارور با بازی در نقش فریده پارور در بزنگاه به شهرت رسید.او در این فیلم با بازیگران معروفی چون مرجان گلچین، حمید لولایی، رضا عطاران، علی صادقی و هنگامه حمیدزاده همکاری داشت.سوزان پرور تقریباً 12 سال پس از اولین حضورش در تلویزیون، برای بازی در «زندان زنان» منیژه حکمت انتخاب شد. از آثار سوزان پرور می توان به خوب و زشت، کلبه عموپورنگ، شهر جیم، دزد و پلیس، مرغ تخم مرغ طلایی، پلکان چوبی، رز یلدا شب چله و برج میلاد اشاره کرد و می توانیم به سراغ فیلم های سینمایی برویم.

بیشتر:  بیوگرافی مهدی پاکدل

2 17 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

ازدواج سوزان پارور

از ازدواج سوزان پرور اطلاعی در دست نیست، او در مصاحبه ای گفته است که از تشکیل خانواده می ترسد، همسر ایده علم قدبلند، چهارشانه و تناسب اندام است و در خانه نیز آوازه جورج کلونی سوار بر اسب سفید را دارد. .

مصاحبه با سوزان پرور

کار اصلی من بازیگری و کارگردانی است. بالاخره در رادیو اراک کار کردم و حدود یک سال رادیو را مدیریت کردم. به عنوان یک دانش آموز، من به طنز و گروتسک علاقه مند بودم که آثار یوجین در یونسکو گواه آن است. به همین منظور پایان نامه کارشناسی ارشد خود را در رشته گروتسک ارائه کردم.

بیشتر:  زندگینامه پدرام پالیز خواننده و آهنگساز

3 17 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بازیگری من بیشتر خنده دار است. اصولاً دوست دارم مخاطب را سرگرم کنم، بنابراین دوست دارم در فیلم های کمدی بازی کنم.دوستان من به صورت تیمی در یک موسسه خیریه کار می کننداکثر دوستان من فیلمساز نیستند، من با آنها از طریق خیریه آشنا شدم. منبع اصلی درآمد من محدود به کار تصویری است. تئاتر هم کار می کنم اما تمرکز اصلی من بازی در تلویزیون و سینماست. برخی از رهگذران مرا بد نام می کنند. به نظر من رنگ صورتم متوسط ​​است. فکر می کنم زمانی که چشمانم شروع به دیدن دنیای اطراف و استشمام بوهای مختلف می کند، در بهترین حالت هستم.

بیشتر:  بیوگرافی رامبد شکرابی + عکس

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …