بیوگرافی نگار حسن زاده

بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار حسن زاده در 28 آذر 1367 در شهر کرج به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه تهران و ساکن روستای تنگه دو آبادان است. نگار حسن زاده در کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور حضور یافت. این بازیگر در زمینه های مختلف هنری از جمله بازیگری و عکاسی فعالیت می کند. نگار حسن زاده به عنوان هنرمند توانای ایرانی شناخته می شود. او در چند فیلم بازی کرد. از نقش های شاخص نگار حسن زاده می توان به «دو ساعت بعد از مهرآباد»، «بیتابی بی تا»، «گاهی به عقب نگاه کن و خسته نباشی» اشاره کرد. نگار حسن زاده در تئاتر هم کار می کرد. از تئاترهایی که این بازیگر تمام مهارت های خود را در آن به نمایش گذاشت می توان به تئاتر نمایش های ساده و رهبران زن اشاره کرد. او در اولین جشنواره فیلم کوتاه 8 میلی متری خرداد 1397 به یاد عباس کیارستمی برای فیلم «تزیینات گربه» شرکت کرد. نگار حسن زاده یک خواهر به نام نگین دارد. خواهرش در دانشگاه سوره تهران تحصیل می کند.

بیشتر:  بیوگرافی حمید لولایی

1 46 بیوگرافی نگار حسن زاده

آغاز فعالیت نگار حسن زاده

نگار حسن زاده فعالیت هنری خود را با عکاسی آغاز کرد. سپس وارد صنعت سینما و تئاتر شد.نگار حسن زاده اولین بازیگری خود را در سال 1386 در فیلم چاله انجام دادچاله به کارگردانی و نویسندگی علی کریم است و بازیگرانی چون مصطفی طاری، سینا رازانی، امیر طوسلی و افشین خورشید باختری در آن ایفای نقش می کنند. بعدها در سال 1388 در فیلم «سه و نیم» به کارگردانی نقی نعمتی بازی کرد. تقریبا یک سال بعد پیشنهاد بازی بیتابی بتا را پذیرفت. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مهرداد بیتا می باشد. نگار حسن زاده برای ساخت بیتابی بی تا با بازیگران معروفی چون فریبا کوثری و حامد بهداد همکاری کرد. Bitabi Beta در سال 2013 منتشر شد. اولین همکاری سینمایی نگار حسن زاده با افشین هاشمی فیلم تایر در سال 1390 بود.

بیشتر:  بیوگرافی آزاده صمدی

2 20 بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار حسن زاده در تلویزیون

نگار حسن زاده در سال 1372 در فیلم گاهی به پشت سرت نگاه کن نقش شکیبا را بازی کرد. این فیلم به کارگردانی مازیار میری در ماه مبارک رمضان 1393 از تلویزیون پخش شد و اولین تجربه بازیگری نگار حسن زاده در تلویزیون است. یکی دیگر از کارهای این بازیگر در صدا و سیما مربوط به فیلم سینمایی «به وقت صبح» است.مینی سریال صبحگاهی به کارگردانی جواد میرزا آقازاده، ۱۳۹۷

بیشتر:  زندگینامه کیم کارداشیان

3 20 بیوگرافی نگار حسن زاده

ازدواج نگار حسن زاده

از ازدواج این بازیگر اطلاعی در دست نیست.

مورد علاقه حسن زاده

این بازیگر نیز مانند سایر بازیگران از طریق اینستاگرام با مخاطبان خود در ارتباط است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …