تکنیک کروماکی در کروماکی لند از هزینه ها می‌کاهد!

chromakey low budget 4 تکنیک کروماکی در کروماکی لند از هزینه ها می‌کاهد!

یکی از تکنیک‌هایی که امروزه به‌صورت گسترده در فضای مجازی و تولید محتوا و فیلم‌ها کاربرد دارد، تکنیک کروماکی است. استفاده از این تکنیک دارای مزایا و معایبی است، امروز قرار است به یکی از مزایای آن یعنی کاهش هزینه‌ها بپردازیم. استفاده از تکنیک کروماکی و پرده سبز می‌تواند هزینه‌های تولید فیلم و محتوای شما را به میزان چشمگیری پایین بیاورد. این روش به لطف سیستم‌های کامپیوتری امکان‌پذیر شده است و به‌نوعی رشد و اهمیت این موضوع را مدیون به کامپیوترها هستیم. در ادامه از معتبرترین فروشگاه وسایل کروماکی و این تکنیک بیشتر خواهیم گفت.

مزایا استفاده از تکنیک کروماکی

استفاده از تکنیک کروماکی در تولید محتوای خود دارای مزایایی است که باعث می‌شود این روش به یکی از روش‌های مناسب جهت تولید ویدیو شما تبدیل شود. در ادامه تعدادی از این مزایا را بیان می‌کنیم.

کاهش هزینه ها توسط تکنیک کروماکی

اولین موردی که به ذهن ما می‌رسد کاهش هزینه و بودجه مصرفی برای ابتدای کار می‌باشد که این بسیار نشانه خوبی است. استفاده کردن از یک پرده سبز یا همان گرین اسکرین ما را قادر می‌سازد که با استفاده از تکنیک کروماکی هر بک‌گراندی که خواستیم برای ویدیو خود لحاظ کنیم. همچنین با خلاقیت خود می‌توانید لباس یا اجسام کروماکی ساخته و در کار خود از آن ها استفاده کنید. برای مثال می‌توانید با استفاده از لباس کروماکی خود را غیب کنید. اگر در یوتیوب یا اینستاگرام فعالیت دارید حتماً می‌دانید که خرید دکور برای بک‌گراند چقدر می‌تواند برای شما گران تمام شود. با استفاده از یک پرده کروماکی و اجرای تکنیک کروماکی به‌راحتی می‌توانید هر بک‌گراندی که دوست دارید به‌جای پس‌زمینه خود قرار دهید. با این کار می‌توانید از هزینه‌های خود به میزان قابل توجهی کم کرده و آن را خرج دیگر تجهیزات خود برای بالا بردن کیفیت ویدیو‌های خود کنید. برای مثال می‌توانید بودجه اضافی خود را برای تهیه نور بهتر همانند سافت باکس یا رینگ لایت صرف کنید. اگر به یک پرده کروماکی با کیفیت و قیمت مناسب می‌گردید، می‌توانید آن را از فروشگاه کروماکی لند تهیه کنید. chromakey low budget 3 تکنیک کروماکی در کروماکی لند از هزینه ها می‌کاهد!

بیشتر:  آموزش کامپیوتر حرفه ای

کاهش زمان مصرفی مفید

صرفه‌جویی در زمان مورد دیگری از مزیت‌های استفاده از تکنیک کروماکی است در واقع شما با استفاده از این تکنیک می‌توانید به میزان قابل توجهی از زمان خود را صرفه‌جویی کنید. اگر نیاز دارید که زمان خود را ذخیره کنید می‌توانید از فروشگاه آنلاین و معتبر کروماکی لند هرآنچه که نیاز دارید، تهیه کنید. این صرفه‌جویی در زمان برای مثال اگر شما مایل باشید ویدیو خود را در کنار دریا ضبط کنید، این کار می‌تواند هزینه و زمان بسیاری خواهان باشد. اما با استفاده از تکنیک کروماکی دیگر لازم نیست که کیلومترها تا دریا بروید. در واقع شما با تکنیک کروماکی هر جا هستید که بخواهید، آیا می‌خواهید به سیاره‌ای دوردست سفر کنید؟ بله با تکنیک کروماکی و گرده سبز می‌تواند پس‌زمینه خود را به محیط مریخ تغییر داد. chromakey low budget 2 تکنیک کروماکی در کروماکی لند از هزینه ها می‌کاهد!

تنوع و خلاقیت پذیری بالا

اگر از تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی باشید حتماً می‌دانید که اگر بک‌گراند یکنواختی داشته باشید باعث خستگی بینندگان خود خواهید شد. این موضوع بسیار مهم است چرا که بینندگان شما برای زمان خود ارزش قائل هستند. در واقع مخاطبان شما دوست دارند که زمانی که برای شما می‌گذارند و برای شما اهمیت قائل‌اند، شما نیز به طور متقابل این شرط را رعایت کنید. برای این کار باید تنوع و خلاقیت را در کار خود به میزان بالایی لحاظ کنید، این کار باعث بالارفتن کیفیت ویدیو‌های شما می‌شود. پرده کروماکی یکی از ابزارهایی است که در جهت افزایش خلاقیت در ویدیو‌ها استفاده می‌شود. زیرا شما می‌توانید با چند کلیک بک‌گراند خود را تغییر داده و هرچه که دوست دارید به جای آن قرار دهید. یکی از محصولاتی که بسیار در امر تولید محتوای کروماکی مفید است استودیو کروماکی خانگی است که می‌توانید از کروماکی لند به‌صورت آنلاین تهیه کنید. chromakey low budget 1 تکنیک کروماکی در کروماکی لند از هزینه ها می‌کاهد!

بیشتر:  رقابت سایت فروشگاهی

تجهیزات مورد نیاز اجرای تکنیک کروماکی

پرده کروماکی

از اولین الزامات اجرای تکنیک کروماکی پرده سبز که مهم‌ترین بخش آن است. پرده سبز یا پرده کروماکی یک پارچه با رنگ سبز کروماکی است بوده که در واقع این رنگ سبز از رنگ‌های کروماکی می‌باشد. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که رنگ‌های کروماکی چه رنگ‌هایی هستند؟ در واقع رنگ‌های کروماکی تناژهایی هستند که با پوست و لباس‌های معمول انسان‌ها تضاد رنگی بالایی دارند و به‌راحتی می‌توان با نرم‌افزارهای ادیت ویدیو تفکیک سوژه و بک گران را انجام داد. کروماکی لند مجموعه‌ای است که خود تولید کننده انواع پرده کروماکی در جنس و انواع مختلف می‌باشد. از رنگ‌های کروماکی معروف می‌توانیم به رنگ آبی و سبز اشاره کنیم که به میزان زیادی در سینما و هالیوود استفاده می‌شود. chromakey low budget 5 تکنیک کروماکی در کروماکی لند از هزینه ها می‌کاهد!

پایه پرده کروماکی از الزامات تکنیک کروماکی

پایه کروماکی وسیله است که می توان پرده کروماکی را بر روی آن نصب و استفاده کرد و معمولا در عرض ۳ متر و حداکثر ارتفاع پایه های کروماکی در مدل های متفاوت ۲٫۳ متر ، ۲٫۶ متر و ۳ متر می باشد ، لازم به ذکر است در پایه های کروماکی معمولا حداقل ارتفاع (حالت بسته) حدود یک متر و کمتر می باشد و تغییر سایز ارتفاع بین حداقل و حداکثر پایه ها امکان پذیر است برای مثال در مدل S30  شما می توانید حداقل ارتفاع را در یک متر و حداکثر در ۳ متر و می توانید بین ۱ تا ۳ متر ارتفاع تغییر دهید برای مثال می توانید ارتفاع روی ۲٫۵ یا ۲٫۲ یا ۲٫۸ یا… قرار دهید. پایه کروماکی از دو قسمت ، پایه و میله وسط تشکیل شده است به صورتی که یک عدد پایه سمت راست و یک عدد پایه در سمت چپ آن قرار می گیرد.

بیشتر:  سید پیام حسینی نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان سینما مستقل

وسایل نورپردازی

از دیگر وسایل و الزامات تکنیک کروماکی نورپردازی است، نورپردازی صحیح پرده کروماکی بسیار حایز اهمیت است. چرا که اگر به‌صورت نادرست نورپردازی شود می‌تواند، تدوین ویدیو را دچار مشکل سازد و شما را در دردسر بیندازد. پس حتماً از وسایل نورپردازی مناسب جهت این امر استفاده کنید. کروماکی لند فروشگاه آنلاینی است که با خیال راحت می‌توانید از آن وسایل نورپردازی کروماکی خود را سفارش دهید.

کروماکی لند و محصولات کروماکی

کروماکی لند مجموعه‌ای معبر در عرصه وسایل و ابزارهای کروماکی بوده که رسالت خود را خدمت‌رسانی به مشتریانش اعلام می‌کند. کروماکی لند مفتخر است که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های کروماکی در ایران است.

مطلب پیشنهادی

با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب …