از همه چی بهترین وبسایت دانستنی های علمی و تاریخی

43t5v65u56u از همه چی بهترین وبسایت دانستنی های علمی و تاریخی
از همه چی مرجع دانستنی های علمی و تاریخی

از همه چی تنها یک مجله اینترنتی در زمینه علم و فناوری نیست. هرچند از همه چی در نگاه اول شاید وبسایتی جوان برای اطلاع‌رسانی در باب اخبار علمی و رویدادهای تاریخی باشد ولی در حقیقت کمی که به زیر پوستش بروید خواهید فهمید هدف انتشار مطالب با منابع معتبر است نه چند مقاله جذاب و خواندنی. چه بسا همانگونه که از شعار از همه چی می توان حدس زد از همه چی یک سایت نیست، بلکه تلاشی هست برای بالا بردن سرانه مطالعه کشور. از شیر مرغ گرفته تا جان آدمی زاد همه در این قلمرو گسترده از محتوای جدید هستند.

نگاه بی‌طرفانه به رویدادهای تاریخی داخلی و خارجی، نوشتن صریح و ساده و انتقال سریع رویدادها، از ارزش‌های تیم تولید محتوای از همه چی هستند و ماه به ماه نه تنها بر شمار مخاطبان از همه چی افزوده می شود بلکه نرخ حضور و درگیری مخاطبان با مطالب‌شان در قالب بازخوردها و نظرات هم رشدی بی‌وقفه داشته است. استفاده شایسته و گسترده از محتوای چند رسانه‌ای، به رسمیت شناختن آزادی بیان و توجه صادقانه به نظرات کاربران از شیوه‌های روایی از همه چی از روز نخست بوده‌ است و باقی ماندن این مجموعه مدیون تشویق و همراهی کاربران است.

بیشتر:  نحوه انتخاب دوربین مداربسته

از همه چی نه تنها تلاش می‌کند در گام بعدی دامنه و تنوع نوشته‌هایش را با محوریت علم و تاریخ به عرصه‌های جدیدی از محتوای قابل فهم گسترش دهد. این سایت خواهد کوشید در عصر جدیدی از حیات کشورمان بیشتر و بهتر در قلب رویدادهای علمی ایران و جهان حضور داشته باشد. با از همه چی همراه باشید تا با یکدیگر مرزهای جدیدی از علم، تاریخ و سلامت را تجربه کنیم.

بیشتر:  فروش عمده انواع شمع

از همه چی به عنوان یکی از محبوب ترین وبسایت های فارسی زبان در حوزه علمی، در طول چند سالی که از فعالیتش می گذرد، موفق شده تا توجه دایره ای وسیع از مخاطبین را به خود جلب نماید. حفظ بی طرفی رسانه ای و استقلال عمل این مجموعه، در کنار مخاطبین وفادارش، باعث شده تا اکنون از همه چی از جمله رسانه های پرنفوذ در صنعت علم و تاریخ ایران به شمار رود. سبک کاری متفاوت و پویایی تحریریه از همه چی باعث شده تا هر سال خانواده این مجموعه بزرگ تر شود.

قلب تپنده از همه چی بی شک تحریریه آن است. جوانانی که با عشق به مخاطبینشان قلم می زنند و همواره تلاش می کنند تا متفاوت ترین ایده هایی که در ذهن دارند را به واقعیت بدل کنند. از همه چی تا کنون بدون حتی یک روز تعطیلی، بیش از هزاران مقاله را منتشر کرده است. دنیای اطلاعات با سرعتی سرسام آور در حال تغییر است و ما افتخار می کنیم که می توانیم پا به پای آن در کنار شما باشیم.

بیشتر:  مقایسه فن کویل کانالی و فن کویل کاستی

آنچه که از همه چی را از سایر سایت ها متمایز می کند و به آن روح می بخشد، مخاطبینش هستند. خوانندگانی که در ساعت های مختلف شبانه روز با ما همراه می شوند و انرژی بخش قلم هایمان می گردند. بخش نظرات از همه چی فضایی است برای تبادل افکار پیرامون آنچه که در دنیای واقعیت رخ می دهد. گرد هم آمدن عقاید مختلف از زیبایی های از همه چی است و ما این هدیه را مدیون کاربرانمان هستیم. ثبت بیش از هزاران دیدگاه، اصلی ترین دلگرمی ما برای حرکت به جلو بوده است.

مطلب پیشنهادی

با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب …