بیوگرافی بابک حمیدیان

بابک حمیدیان بازیگر سینما و تئاتر ایران در 18 شهریور 1359 در تهران به دنیا آمد. حمیدیان فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است. بابک حمیدیان اولین نقش بازیگری خود را در سال ۱۳۷۸ با حضور روی صحنه تجربه کرد.

1 188 بیوگرافی بابک حمیدیان

او بازیگری را با نمایش سیاه به کارگردانی حامد محمد طاهری آغاز کرد و در نمایشی متفاوت، تاثیرگذار و تاثیرگذار به بازیگری بزرگ تبدیل شد. حمیدیان پس از آشنایی با آتیلا پسیانی به عضویت گروه بازی درآمد. اولین فیلم بابک حمیدیان در سال 1381 بود و راه محمدمهدی اصغرپور را دنبال کرد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر به موفقیت چشمگیری دست یافت و راه را برای حضور بیشتر بابک حمیدیان در صنعت سینما هموار کرد.

بیشتر:  بیوگرافی امیر غفارمنش

2 164 بیوگرافی بابک حمیدیان

بابک حمیدیان در سال های بعد حضور زیادی در صنعت سینما را تجربه کرد و در آثار مهمی چون «طبل بزرگ زیر پای چپ»، «بپولی» موفق به خلق نقش های فرعی شد.بابک حمیدیان را پرچمدار هنرپیشه های بزرگ و جاودانه نسل های پیشین می دانند و معتقد است پرچم هنر و بازیگری را که عزت الله تزمامی به خسرو شکیبایی و رضا کیانیان داده و سپس به جوانان رسانده است. با تلاش، تمرین و درد به آن افتخار می کنم. بخشید

بیشتر:  بیوگرافی پانته‌آ بهرام

3 160 بیوگرافی بابک حمیدیان

حمیدیان این را نه تنها با گفتار، بلکه با عمل خود ثابت می کند. آنچه بابک حمیدیان را از دیگر بازیگران جوان و مطرح سینمای ایران متمایز می کند، بازی خوب و متفاوت، همکاری با غول های سینما و جوایز بزرگ و مهمی که دریافت کرد، نیست، بلکه ویژگی بارز او توانایی بالای نقد اوست.

بیشتر:  بیوگرافی مریم معصومی

گویا ازدواج او با مینا ساداتی در سال 94 اعلام شده بود اما این خبر در روزهای پایانی اسفند همان سال رسما در رسانه ها منتشر شد. مینا ساداتی (زاده ۱۹ آذر ۱۳۶۰ در کاشان) بازیگر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …