بیوگرافی علی ضیاء

سید علی ضیا در پنجم شهریور 1364 در کاشان به دنیا آمد. علی ضیا 190 سانتی متر قد مجری رادیو است. علی ضیا دارای مدرک لیسانس مکانیک سازه جامدات از دانشگاه آزاد تهران است. پدرش سید حسن ضیاء هنرمند فرش و مادرش شهره احدیت ویراستار و نویسنده ادبی بود. کتاب سیامو یکی از کتاب هایی است که توسط مادر علی ضیا نوشته شده است. علی ضیاء یک خواهر به نام شیما دارد. علی ضیا از کودکی در محیطی فرهنگی تربیت شد. او خیلی به خانواده اش وابسته است. علی ضیا همیشه با مادرش کتاب می خواند و مرور می کند و در اکثر کنسرت ها و تئاترها مادرش را می بیند. خانواده ضیاء سالهاست که در کاشان زندگی می کنند. اما به دلیل رفت و آمدهای مکرر علی ضیا به تهران، همگی به پایتخت رفتند و اکنون در آنجا زندگی می کنند.

بیشتر:  زندگینامه آرش ریاحی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه کننده

1 189 بیوگرافی علی ضیاء

علی ضیا به عنوان نویسنده وارد رادیو جوانی شد و در برنامه ای بسیار جوان که توسط خود علی ضیا به لهجه کاشانی نوشته شده بود، موضوعی طنز خواند.با شنیدن صدای علی ضیا در آخرین برنامه رادیو جوان، آقای زاهدی با سیدعلی ضیا تماس گرفت و از او خواست تا نسخه جوان را اجرا کند.اما قرار بود پس از قبولی در آزمون گفتار، برنامه را به خوبی آغاز کند، اما با توجه به فضای علمی علی ضیا و ثبت اختراع توسط علی ضیا، اجرای برنامه گزینه جوان و اولین برنامه به او پیشنهاد شد. علی ضیا گفت: برنامه زنده بود.

بیشتر:  بیوگرافی بهاره رهنما

2 165 بیوگرافی علی ضیاء

علی ضیا قبل از ورود به تلویزیون فن بیان را نزد مرحوم حمید سااریقیان آموخت و در تمرینات تئاتر شرکت کرد تا هنر و گویش او را با حرکات بدنش هماهنگ کند. علی ضیا به عنوان یکی از 3 مجری در نظرسنجی 3 ستاره شبکه سه در 20 سال اخیر انتخاب شد.

3 161 بیوگرافی علی ضیاء

علی ضیاء پرویز که پس از هشتاد و یکمین شهرآور تهران در تجمع هواداران پرسپولیس در یکی از کافه های تهران شرکت کرده بود، با سر دادن شعارهایی مبنی بر ممنوعیت شکایت مظلومی و انتشار این فیلم، اقدام کرد. پرویز مظلومی بلافاصله پس از ضبط این فیلم شکایت خود را پس گرفت و دلیل این امر حرکت نامناسب ضیا بود.حضور علی ضیا در حادثه منا پس از این اتفاق شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر فوت علی ضیاء مجری تلویزیونی شرکت کننده در مراسم حج منتشر شد و ساعاتی پس از این حادثه وی از سلامتی خود خبر داد. ویدیو از منا.

بیشتر:  بیوگرافی شهره سلطانی

تجربه بازیگری علی ضیا:

بازیگر مهمان سریال دفتر شماره 13 می باشد

ایفای نقش در فیلم چندسری «روابط».

سایر خدمات علی ضیاء:

• مدیر بازرگانی شرکت مهندسی بازرگانی تهران مبین

• مدیر بازاریابی مشاوران مهندسی شرکت، به صورت تاریخی

• گوینده کانال رادیویی جاوه 2005-2008

• از سال 1387 تاکنون مجری شبکه سوم سیما است

• فاطمه الزهرا مدیر پروژه برای امور خیریه است

• دبیر اجرایی همایش ملی مکانیک

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …