بیوگرافی شهره سلطانی

شهر سلطانی متولد 31 دی 1348 در بجنورد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شهر سلطانی در سال 1348 در بجنورد به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی است. شهر سلطانی بازیگری در تئاتر را از سال 66 آغاز کرد و در سال 72 با فیلم «گذر از تله» به کارگردانی غلامرضا رمضانی در سینما فعالیت کرد. لازم به ذکر است که شهره سلطانی علاوه بر بازیگری، نوازنده حرفه ای سنتور و پیانو است و ردیف های آوازی را نزد خانگام اخوان تدریس کرده است. سرپرست گروه بانوان شهر سلطانی دات.

1 190 بیوگرافی شهره سلطانی

شهر سلطانی یک بار به دلیل ضعف سیستم ایمنی و علائمی مانند کمبود ویتامین B و D، کمبود ید و منیزیم به کم خونی خطرناک مبتلا شد. خستگی، اضافه وزن، ریزش بیش از حد مو و مشکلات تنفسی، تورم زبان و گلو او را مجبور کرد نزدیک به 9 ماه در خانه بماند و از دنیای بازیگری دور بماند.

بیشتر:  بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

2 166 بیوگرافی شهره سلطانی

شهر سلطانی با بهروز پهننده ازدواج کرده است. شهر سلطانی درباره همسرش می گوید: شوهرش دوست خوبی است و همیشه از او حمایت می کند.آشنایی آنها به سال هایی برمی گردد که بهروز پهننده در نمایش شهر سلطانی بازی می کرد.شهر سلطانی پس از سال ها داوری بازی های بهروز پناهنده در تئاتر شد که در نهایت به ازدواج او انجامید.پناخنده علاوه بر بازیگری، کارگردان تئاتر نیز هست.

3 162 بیوگرافی شهره سلطانی

شهر سلطانی با برادرزاده‌اش کافه‌ای را اداره می‌کرد و در آنجا به فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌پرداخت، اما به دلیل خواندن شهر سلطانی در کافه، کافه تعطیل شد. شهر سلطانی گفت وقتی این کافه را با برادرزاده هایم افتتاح کردیم، هدفمان این نبود که فقط محلی برای تجارت باشیم. بیشتر از همه می خواستم از این فرصت استفاده کنم و آن را به یک مکان فرهنگی و هنری تبدیل کنم، اما ممنون از دوست عزیزم که یک شب با اجرای ترانه ای خبر پلمب کافه را داد.

بیشتر:  بیوگرافی پانته‌آ بهرام

4 34 بیوگرافی شهره سلطانی

شهر سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون پس از بسته شدن کافه ای که خواند واکنش نشان داد و روی یادداشت نوشت: دوستان عزیز دیشب به لطف دوست مورد علاقه کافه مان در کافه آمو آهنگ گوش دادیم. کیم گفت: ما اشتباه کردیم، مهر و موم شد.قبل از مهمانی فکر می کردم اگر جایی فرهنگ و هنر اتفاق بیفتد همه خوش می گذرانند اما اشتباه می کردم اما می خواهم بگویم کسانی که می خواهند نان فلانی را بخورند به یک نفر آسیب نمی رسانند. ، همه کارگران هستند و کارمندانی هستند که برای همه کار می کنند

بیشتر:  اس ام اس تبریک تولد متولدین خرداد

آثار شهر سلطانی

حرکتی

زیگ زاگ

قرنطینه

احساس پنهانی

موقعیت او اکنون خالی است

آنلاین بکش

تب تارا و توت فرنگی

این زن حرف نمی زند

رای گیری باز

قرمز

آدم برفی

سه نفر معمولی

از تله عبور کن

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …