بیوگرافی کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی در ۲۱ مرداد ۱۳۷۱ در تهران. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی است. کیمیا گیلانی دارای مدرک بازیگری از موسسه کارنامه، مدیریت بیان و ارتباطات از مرکز آموزش سیما، فناوری دوبله حرفه ای و از 9 سالگی در تلویزیون بوده است. او پس از 5 سال حضور در نردیان به درخواست این شبکه به رنگین کمان پیوست و با اجراها و نویسندگی خوب خود نامی دست و پا کرد.

1 187 بیوگرافی کیمیا گیلانی

من فکر می کنم موفقیت را می توان در هر برنامه ای که برای شما مناسب باشد پیدا کرد. من قبلا نوجوان بودم و مخاطب نوجوان داشتم، الان بچه هستم و مخاطب من بچه است. مخاطبان من ممکن است در آینده بزرگسال شوند. اما باید ببینید نرم افزاری که اجرا می کنید مناسب است یا خیر. شاید او برنامه ای را توصیه کرد که واقعاً به موضوع این برنامه علاقه مند شدم. سعی می کنم با این مخاطبان سازگار شوم.

بیشتر:  بیوگرافی رضا بنفشه خواه

4 33 بیوگرافی کیمیا گیلانی

با توجه به اینکه مخاطبان من کودکان هستند و حتما باید در داستان های کودکانه حضور داشته باشم، سعی می کنم با مشاهده رفتار کودکان مورد علاقه کودکان باشم.بچه ها انرژی خوبی دارند و احساس مثبت و خوبی دارندآنها صادق هستند و شوخی نمی کنند. من اغلب به برنامه زنده دانشگاه رنگین کمان می رفتم و گاهی اوقات خسته می شدم، اما وقتی با بچه ها صحبت می کردم، خواه ناخواه احساس بهتری داشتم.

2 163 بیوگرافی کیمیا گیلانی

شما دارای مدرک مدیریت صنعتی با گرایش تولید هستید. رشته تحصیلی شما با حرفه و شغل شما یکی نیست.

بیشتر:  بیوگرافی مژده لواسانی

همه اینطور می گویند. موضوع این است که من زمانی که در این شغل بودم به دانشگاه رفتم. یعنی کارم را تمام کردم، بعد کنکور دادم و انتخاب رشته کردم. من همیشه مهندسی صنایع و دانشگاه شهید بهشتی را دوست داشتم. بهترین گزینه ای که پیدا کردم همین فیلد بود. اما حتی اگر آنها به صنعت مربوط نباشند، چندان مرتبط نیستند. اما این صنعت به من کمک کرد زیرا در دانشگاه کلاس های هنری وجود ندارد، بسیاری از بچه ها فقط در دانشگاه درس می خوانند. کارم در حرفه ام کمک زیادی به من کرده است. من می توانم به راحتی ارتباط برقرار کنم و افراد را درون خود نگه دارم. در دروسی که باید در کنفرانس می خواندم، من رهبر بودم و سایر دانش آموزان از آن اجتناب می کردند.

بیشتر:  بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

3 159 بیوگرافی کیمیا گیلانی

زمانی که نویسندگی را شروع کردم، اصلاً از نوشتن خوشم نمی آمد و در کلاس انشا کمترین نمره را گرفتم.نویسنده اصلی، آقای حمید صالحی، با دیدن اینکه ویرایش متن اولم چقدر جالب است، از من خواست که متنی بنویسم و ​​روز بعد این کار را انجام دادیم. از بچگی فکر می کردم نوشتن کار سختی است و می ترسیدم چه بنویسم. گام به گام شروع به نوشتن کردم و متن هایم تصحیح و مقایسه شد و کم کم شروع به کار کردم، کارهای بیشتری به من پیشنهاد دادند و اکنون برای فیتیله و رادوگا می نویسم.

فعالیت خلاق کیمیا گیلانی

– مجری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

بیوگرافی بازیگران سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر …