ترفند های نحوه استفاده از کانسیلر بدون هیچ گونه چین و چروک :

ترفند های نحوه استفاده از کانسیلر بدون هیچ گونه چین و چروک :

چه بخوایم یک میکاپ کامل انجام بدیم و یا چه بخوایم خیلی ساده و سبک آرایش کنیم توی هردوی این ها نیاز به داشتنِ یک کانسیلر با کیفیت دارین.
کانسیلر ها نه تنها عیوب پوست مثل تیرگی زیر چشم و یا لکه های پوستی رو کاور میکنن بلکه باعث میشن چهره ما خیلی سالم تر و شاداب تر بنظر برسه. اما مشکلی که خیی ازافراد با زدنِ کانسیلر دارن اینه که بعد از مدتی میبینن محصولشون زیر چشمشون خط انداخته. این قضیه اصلا ظاهر زیبایی رو بوجود نمیاره ولی، باید بدونید با دونستنِ چند تا نکته ساده میتونید خیلی راحت از بوجود اومدن این مشکل جلوگیری کنید.


    1. با مقدار کمی از کانسیلرتون شروع کنید.
      این اولین کاریه که شما باید انجام بدید، خیلی ها به اشتباه فکر میکنن با استفاده بیش از حد از کانسیلر میتونن کاور خیلی زیادی بگیرند و میکاپ خوبی داشته باشند در صورتی که این کار فقط باعث میشه پوستتون سنگین بشه و فید اون سخت تر شه و در نهایت مواد توی خطوط پوستتن فرو بره.%name ترفند های نحوه استفاده از کانسیلر بدون هیچ گونه چین و چروک :%name ترفند های نحوه استفاده از کانسیلر بدون هیچ گونه چین و چروک :
بیشتر:  بیت کوین یا اتریوم؟ کدام یک برای سرمایه گذاری بهتر است؟

    1. اگر پوست دور چشمتون خیلی خشکه و یا دهیدراته شده ، قبل از کانسیلر زدن مقداری از کرم دور چشم رو بردارید و زیر چشم بزنید، حواستون باشه مقدار خیلی کمی از کرم رو استفاده کنید فقط در حد هیدراته شدن پوست و بزارید کرمتون کامل جذب شه بعد کانسیلر رو استفاده کنید. روی پوست خیس و مرطوب نباید کانسیلر بزنید.%name ترفند های نحوه استفاده از کانسیلر بدون هیچ گونه چین و چروک :

    1. کانسیلر زدن رو از داخلی ترین گوشه چشم شروع کنید.
      معمولا این نقط تیره تر از نقاط دیگه هست و میبینید
      با کاور اون دیگه اصلا نیازی به زدنِ مقدار بیشتری از کانسیلر ندارین.
      %name ترفند های نحوه استفاده از کانسیلر بدون هیچ گونه چین و چروک :
بیشتر:  بهترین مقالات عکاسی را باید از منبعی معتبر دریافت کرد. سایتی که اقدام به انتشار مطالب معتبر و متفاوت در مورد عکاسی می کند قطعا برای دسترسی به هر گونه مطلب خبری، آموزشی و اطلاع رسانی را برای مخاطب خود ازاد می کند تا مخاطب مشتاق به مطالب عکاسی از هیچ گونه داده ی مرتبی به دور نماند.

    1. کانسیلر رو میتونید به سه روش فید کنید:
      1- از براش استفاده کنید.
      2- اون رو با اسفنج فید کنید
      3- با انگشتتون اون رو فید کنید.
      این سه روش رو میتونید بنا بر سلیقه و میزانی که کانسیلر رو میزنید استفاده کنید.
      اما تجربه نشون داده استفاده از انگشت برای فید کانسیلر خیلی بهتره ، چرا که گرمای انگشت محصول رو خیلی خوب روی پوست میخوابونه و اون رو خوب فید میکنه.
      فقط حواستون باشه اگه با انگشت یا اسفنج فید میکند، اون رو روی پوست نکشین باید ضربه ای فید کنید.%name ترفند های نحوه استفاده از کانسیلر بدون هیچ گونه چین و چروک :توی هرکدوم از این روش ها باید یکبار فِید کنید چند دقیقه اجازه بدین مواد خشک شه و دوباره اون رو خیلی خوب فید کنید.
بیشتر:  رستوران ها از چه تجهیزاتی استفاده می کنند

  1. حالا نوبتِ اینه که کانسیلرتون رو با پودر فیکس یا پنکک، خشک و فیکس کنید.
    با یک براش مناسب ، از پودرتون بردارید و به میزان کم و مناسبی اون رو روی کانسیلر بزارید.
    بهترین کار اینه که با دست پوستتون رو به سمت پیین بکشین و بعد براشِ حاوی پودر رو قرار بدین، این باعث میشه بینِ خطوط ریز هم پودر قرار بگیره و کانسیلر جمع نشه.%name ترفند های نحوه استفاده از کانسیلر بدون هیچ گونه چین و چروک :

دیدین که با رعایت کردن چند تا نکته ی خیلی ساده میتونید از
کیکی و ماسیده شدن کانسیلرتون جلوگیری کنید.
میتونید آموزش های بیشتری درباره میکاپ و پوست رو در سایت مای سفورا ببینید و در نهایت بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی رو با خیالی راحت در مای سفورا خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی

با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب …