تعریف عمل واژینوپلاستی

تعریف عمل واژینوپلاستی:   واژینوپلاستی یک جراحی زیبایی واژن است که سبب کاهش حجم لابیاها میشود و همچنین باعث کاهش سایز لابیاها در واژن میشود همچنین باعتث متقارن کردن شکل واژن میشود . در خصوص علل بزرگی لابیا باید ذکر کنم که 4 مورد یکی ژنتیک . فعالیت جنسی . زایمان های متعدد یا پیری جز علل اصلی بزرگی لابیا هستند که به خاطر این لابیا بزرگ هستند . سوالات مختلفی هست که در باره تکنیک های مختلف لابیاپلاستی چی هست . این عمل جراحی علاوه بر کوچک کردن لابیا مینور ما به اهداف دیگری هم دست پیدا میکنیم . یکی اینکه این عمل لابیاپلاستی یک عمل جراحی بزرگ محصوب نمیشود . که احتیاج به اتاق عمل و یا بیهوشی داشته باشد . پرده بکارت دست خورده نمیشود و ورودی واژن تغییر شکل پیدا نمیکنه . رنگ واژن یک نواخت میشود .لابیاپلاستی به علت این مسائل تعدادش چشمگیر و رو به افزایش در سراسر دنیاست .

بیشتر:  نحوه تنظیم سند رهنی

54ptkgj45jt09jm5e9o9itj 300x259 تعریف عمل واژینوپلاستی

دلایل انجام  لابیاپلاستی (  را میتوان تقارن بین لابیاهای بیرونی دانست ، بهبود رابطه جنسی ، کاهش درد و فعالیت های جنسی همچنین لابیاپلاستی سبب جوان سازی واژن میشود . و بیماری های نظیر خشکی واژن را برطرف میکند . کاندید مناسب : افرادی که دارای واژن شل و کشادی هستند . افزایش سن داشته باشند .کسانی که بر اثر زایمان طبیعی واژن نامنظمی داشته باشند . کسانی که دارای کاهش وزن شدید هستند . کسانی که از عدم تقارن و افتادگی واژن رنج میبرند .

یکی از مهمترین مواردی که افراد پیگیر هستند این است که ایا این عمل برای افراد باکره هم قابل انجام است . باید گفت بله چون این جراحی بر قسمت بیرونی تماس دارد و با پرده بکارت که در ناحیه داخل هست هیچ کاری ندارد .

بیشتر:  شومینه الکلی اتانولی پاییز آتشدان

 هزینه جراحی لابیاپلاستی

هزینه لابیاپلاستی در موارد مختلف چگونه است ؟

این هزینه ها مختلف است . ممکن است لابیاپلاستی تنها باشد . ممکن است همراه با جراحی زیبایی واژن ( واژینوپلاستی ) باشد . ممکن است با عمل تنگی واژن باشد .

همانطور که قبلا گفته شد هزینه لابیاپلاستی بین 3000000 میلیون تومان الی 4000000 میلیون تومان است . اما بسته به شرایطی این قیمت ها عوض میشود . یکی از این شرایط درخواستهای خود شخص هست که بیان می کنند .

ممکن است بیمار بخواد در بیمارستان جراحی لابیاپلاستی کند . در این شرایط هزینه خود بیمارستان 5000000 میلیون تومان است . و یا تقاضای ماندن یک شب اضافه در بیمارستان را کند که در این شرایط هزینه یک شب اضافه حدود 500000 هزار تومان میباشد .

هزینه لابیاپلاستی در جاهای مختلف متفاوت است .

مثلا در بعضی مراکز 4000000 میلیون تومان میباشد و در بعضی از مراکز 6000000 میلیون میباشد . اینکه در بعضی از مراکز هزینه های بیشتری میگیرد بستگی به موضوعاتی است که اشاره میکنیم . دو نوع روش جراحی لابیاپلاستی داریم . یک روش با تیغ است یک روش با لیزر است  ، که قطعا روش با لیزر از جایگاه ویژه ای برخوردار است . و اولویت بیشتری دارد .

بیشتر:  کترینگ آتیسا دوست خوب سلامتی شما

هزینه لیپوماتیک شکم پهلو بر اساس چه پارامترهایی تعیین میشود ؟ این هزینه بر اساس قانون و قواعد خاصی است که در ادامه به ان می پردازیم. لیپوماتیک شکم و پهلو از دو قسمت تشکیل شده است که میتوان به هر ناحیه 6000000 میلیون تومانی اشاره کرد . که در مجموع 12000000 میلیون تومان میباشد . که این ممکن است هزینه بیمارستان هم بهش اضافه شود که مبلغ 7000000 میلیون تومان هم هزینه بیمارستان است . که در مجموع 19000000 میلیون تومان میشود .

43optfj539tv45nit5joitoj 300x259 تعریف عمل واژینوپلاستی

مطلب پیشنهادی

با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب …