تی شرت مناسب شما کدام است؟

ekmrckpo43jtconi4tjo3tm 300x300 تی شرت مناسب شما کدام است؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه نوعی از تی شرت ها برای شما مناسب است؟ فارغ از هر محدوده سنی، برخی طراحان مد و صنعت پوشاک این لباس را در دسته لباس های ورزشی و کژوال جای داده اند. تی شرت ها از جمله لباس هایی هستند که به راحتی با بقیه استایل شما ست می شوند.

تی شرت

تی شرت ها چه استایلی به شما می دهند؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه نوعی از تی شرت ها برای شما مناسب است؟ فارغ از هر محدوده سنی، برخی طراحان مد و صنعت پوشاک این لباس را در دسته لباس های ورزشی و کژوال جای داده اند. تی شرت ها از جمله لباس هایی هستند که به راحتی با بقیه استایل شما ست می شوند. این پوشاک کژوال  را بسیاری از افراد می پسندند. در مورد ست کردن این پوشش متناسب با اندام و یا استایل خود نکاتی وجود دارد که به آن ها اشاره می کنیم.

تی شرت ها لباس هایی مدرن هستند!

تی شرت را شاید قشر جوان یک جامعه بیشتر بپسندند. پوششی راحت و البته مناسب که می تواند استایلی جذاب برای شما خلق کند. در نظر داشته باشید که ست کردن تی شرت شاید به اندازه ست کردن کت شلوار سخت نباشد، اما بی سلیقگی در آن موجب شلختگی در استایل فرد می شود. شاید به این نکته فکر کرده باشید که نخستین بار چگونه این لباس جذاب وارد صنعت پوشاک و دنیای مد شد؟ شاید زمانی که کارگران در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم برای فرار از گرما، آستین لباس های خود را کوتاه کردند، به این موضوع فکر نمی کردند که بعد ها این لباس، پوشش روزمره بسیاری از افراد می شود. لباسی راحت که مارلون براندو نیز با پوشیدن تی شرت در سینما شهرت آن را افزایش داد. لباس های تک رنگی و البته چند رنگی که امروزه در طرح، مدل و رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند. این لباس امروزه یکی از پوشش های مدرن شناخته می شود که برای استایل اسپرت پیشنهاد ویژه ای محسوب می شود. حتی در استایل اسپرت می توانید آن را با کت شلوار نیز ست کنید. توصیه می کنیم برای ست کردن یک استایل مناسب با تی شرت کمی سلیقه به خرج دهید تا متفاوت به نظر برسید.

بیشتر:  نحوه انتخاب دوربین مداربسته

3tcvk54oyjvn5o4ih4oijm 300x200 تی شرت مناسب شما کدام است؟

چه رنگ تی شرت برای شما؟

افراد در خرید لباس های مختلف سلیقه های متفاوتی دارند. به این فکر کرده اید که کدام رنگ شما را جذاب تر نشان می دهد؟ یا اینکه کدام رنگ لباس برای شما مناسب تر است؟ در حالت کلی رنگ های مونوکروم تی شرت ها پیشنهاد خوبی محسوب می شوند. البته اگر شما یک تی شرت چند رنگ یا طرح دار را می پسندید، می توانید با کمی دقت و سلیقه یک انتخاب خوب داشته باشید. تی شرت هایی با رنگ های گرم برای پوست های روشن و سفید مناسب به نظر می رسند. تی شرت های مونوکروم شما را لاغر تر نشان می دهند. اگر اضافه وزن دارید از رنگ های روشن استفاده نکنید. رنگ های تیره برای افراد چاق انتخاب مناسب تری هستند. در تی شرت های طرح دارد اگر لاغر هستید، محدودیت انتخاب ندارید، اما بهتر است از تی شرت هایی با طرح های بزرگتر استفاده کنید. از نظر قدی اگر بلند قامت هستید طرح های مختلف مناسب شما هستند اما برای افراد کوتاه قد، تی شرت هایی با طرح های عمودی بسیار مناسب هستند. طرح های ریز و ظریف شما را لاغرتر نشان می دهند، این در حالی است که لباس هایی با طرح های بزرگ باعث می شوند شما چاق تر به نظر برسید.

بیشتر:  روش تشخیص انواع بو و رایحه عطر و ادکلن

انواع تی شرت را بهتر بشناسید!

پس از آن که تی شرت ها به عنوان یکی از لباس و پوشش های صنعت مد و پوشاک معرفی شدند، به مرور زمان طراحی های آن ها تنوع بالایی پیدا کرد. این لباس که در ابتدا و پیش از انقلاب صنعتی به عنوان یک لباس کار شناخته می شد اکنون یک پوشش جذاب محسوب می شود. با انواع مختلف تی شرت ها بیشتر آشنا می شویم.

تی شرت ورزشی: جالب است که برخی افراد تی شرت را صرفا یک لباس ورزشی به شمار می آورند، البته که این لباس را می توان از مهمترین پوشش های ورزشی در باشگاه محسوب کرد. تی شرت های ورزشی عمدتا کشسانی بالایی دارند و ورزشکار در آن احساس راحتی دارد.

تی شرت گشاد: تی شرت های گشاد را به عنوان تیشرت های Over Size نیز می شناسند. این لباس امروزه از پوشش های ترند در بین دختران و پسران جوان محسوب می شود. در نظر داشته باشید تیشرت هایی که به عنوان اور سایز شناخته می شوند، نباید آن ها را با تیشرت های سایز بزرگ اشتباه گرفت.

cmojehiuer jd k n 300x242 تی شرت مناسب شما کدام است؟

تیشرت های اور سایز

تی شرت یقه هفت: این تی شرت ها را به افراد هیکلی و چهار شانه توصیه می کنیم. جذابیت خاص خود را دارند اما برای همه افراد مناسب نیستند. یک تی شرت یقه هفت گشاد را به هیچ عنوان انتخاب نکنید، زیرا شما را شلخته نشان خواهد داد. این تیشرت ها باعث می شوند که بالا تنه شما کشیده تر به نظر برسد. در انتخاب رنگ این تیشرت ها هیچ محدودیتی وجود ندارد. رنگ تی شرت را متناسب با مشخصات ظاهری خود انتخاب کنید.

بیشتر:  نحوه سفارش جعبه و کارتن بسته بندی

تی شرت یقه گرد: تیشرت های یقه گرد را همه افراد می توانند بدون محدودیت بپوشند. پوششی که شما را هیکلی تر نشان می دهد. این تیشرت ها را می توان از محبوب ترین پوشش ها میان همه رده های سنی دانست.

تی شرت ساده یا طرح دار؟

بازار پوشاک امروزه تنوع بسیار زیادی دارد و تیشرت ها نیز از این قضیه مستثنی نیستند. تی شرت های طرح دار بسیاری به بازار وارد می شوند که می توان گفته برگرفته از ایده های خلاقانه و یا فرهنگی یک موقعیت هستند. تی شرت های طرح دار را به افراد لاغر اندام بیشتر توصیه می کنیم. تی شرت هایی با طرح های راه راه عمودی برای افرادی با قد کوتاه تر و البته افرادی که اضافه وزن دارند، مناسب است.

تی شرت را با چه شلواری ست کنیم؟

ست کردن دقیق تیشرت ها به شما کمک می کند که استایل جذاب تری داشته باشید. حتی جنس تیشرت در ست کردن آن با لباس های دیگر تاثیر دارد. اگر دوست دارید یک تیپ اسپرت داشته باشید، توصیه ما انتخاب یک تیشرت تک رنگ با شلوار جین و یا حتی کتان است. برای ست کردن تیشرت با کت شلوار می توانید از تیشرت های یقه دار که در اصطلاح مد به نام پولوشرت نیز شناخته می شوند، استفاده کنید. در ست کردن لباس هایتان از رنگ های مکمل و البته متناسب با مشخصات ظاهری خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

درد بعد از ابدومینوپلاستی

درد بعد از ابدومینوپلاستی درد پس از عمل جراحی ابدومینوپلاستی ( تامی تاک ) یکی …