چگونه با صرافی کوین گت در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم?

 خرید بیت کوین لازم نیست حضوری اقدام کنید، بلکه این کار به‌صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌شود.

همچنین، سؤالی که همیشه برای افراد تازه‌کار مطرح می‌شود این است که آیا باید حتماً چندهزار دلار خرج کنیم و یک واحد بیت کوین بخریم؟ نه، حتماً لازم نیست یک واحد کامل بیت کوین بخرید. مانند طلا که می‌‌توانید چند گرم از آن را خریداری کنید، بیت کوین هم تا هشت واحد اعشار قابل‌تقسیم است و به‌عنوان مثال می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین یا حتی به‌اندازه 800 هزار تومان بیت کوین بخرید.

امن‌ترین راه خرید بیت کوین مراجعه به یک وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال است.

اگرچه بیت کوین را می‌‌شود به روش‌های زیادی مانند گروه‌های تلگرامی یا واتس‌اپی و یا از افراد حقیقی خریداری کرد، امن‌ترین روش، مراجعه به یک وب‌سایت صرافی معتبر است. باتوجه به تراکنش‌های نیمه‌ناشناس بیت کوین، خرید این ارز دیجیتال از طریق شبکه‌های اجتماعی و افرادی که شناخت کافی از آنها ندارید، ریسک بسیار بالایی دارد و در صورت کلاهبرداری، پیگیری‌های قضایی بعدی بسیار مشکل خواهد بود.

اگر ساکن ایران هستید، در یک سایت صرافی ایرانی، به‌راحتی می‌توانید با کارت بانکی خود به‌طور مستقیم بیت کوین بخرید یا ارزهای دیجیتال دیگر خود را به بیت کوین تبدیل کنید. اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید، برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا حساب بانکی خود می‌توانید از یک صرافی بیت کوین خارجی خرید را انجام دهید.

4roj394tujn35iotj چگونه با صرافی کوین گت در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم?

آموزش خرید بیت کوین از صرافی‌ ایرانی و معتبر کوین گت:

مرحله ۱-انتخاب کیف پول ارز دیجیتال:

به دلیل اعمال تحریم‌های جدی علیه ایران و مشکلاتی که کاربران ایرانی در ساخت کیف پول در پلتفرم‌های خارجی با آن روبه‌رو هستند، نگهداری دارایی‌ها در صرافی‌های خارجی  با ریسک بالایی همراه است. صرافی های خارجی بسیاری وجود دارند که به بهانه تحریم‌هاو… دسترسی کاربران ایرانی را به دارایی‌هایشان مسدود کرده و هیچ دلیل قانع کننده‌ای نیز برای اقدامات خود ارائه نکردند.

نحوه نگهداری دارایی‌های دیجیتال همواره یکی از دغدغه‌های مهم سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود. از این رو، یافتن بستری امن و مطمئن برای نگهداری هر دارایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به ماهیت دیجیتالی رمز ارزها، نگهداری از آن‌ها نیز بر خلاف ارزهای سنتی به صورت کاملا دیجیتال صورت می‌پذیرد. با توجه به محبوبیت روز‌افزون کریپتوکارنسی ها، سرمایه‌گذاران برای حفظ امنیت دارایی خود از کیف پول‌های متنوعی استفاده می‌کنند.

بیشتر:  0 تا 100 آشنایی با آگهی ها و قالب لایه باز

43rfk35j98tju45noiyjm چگونه با صرافی کوین گت در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم?

الف-کیف پول داخلی صرافی ها:

در ایران صرافی هایی نظیر اکس کوینو،نوبیتکس،کوین گت،والکس،آبان تتر دارای کیف پول داخلی هستند و کاربرانی که با کیف پول و نحوه نگهداری رمز ارزها آشنایی ندارند می توانند از کیف پول های داخلی این صرافی ها استفاده نمایند.

ب-کیف پول دیجیتالی چیست؟

یک کیف پول نرم‌افزاری است که کلیدهای عمومی و خصوصی مرتبط با بلاک چین را در خود نگه می‌دارد. از این کلیدها برای ارسال و دریافت داده‌های دیجیتالی در بلاک چین و ردیابی مانده‌حساب ارزهای دیجیتالی استفاده می‌شود. اگر شما بخواهید بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری را استفاده کنید حتماً به یک کیف پول دیجیتالی نیاز خواهید داشت.
پس از تهیه کیف پول، باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را در هنگام خرید بیت کوین به فروشنده ارائه دهید.(یا از کیف پول داخلی صرافی ها استفاده نمایید)

برای مشاهده لیست کیف پول های معتبر و غیر قابل تحریم برای ایرانیان روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران

مرحله 2-آموزش خرید و فروش رمز ارز:

کوین گت با حفظ حریم خصوصی کاربران و ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان معامله و نگهداری همه رمز ارزها و توکن ها (بیت‌کوین، تتر، ترون،سولانا و…) را برای ایرانیان فراهم کرده است.از ویژگی های مثبت صرافی کوین گت که می توان گفت یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است، این است که متصل به صرافی بزرگ بایننس می باشد،لازم به ذکر است که صرافی های کوین گت،بایننس،کوکوین و کوینکس همه شبکه های انتقال مانند (beb2،bep20,و…)را پشتیبانی می کنند و مزیت آن این است که شما مثلا اگر بیت کوین را با شبکه خود بیت کوین خریداری کنید. باید کارمزدی بالاتری حدودا ۵۰۰ هزار الی ۶۰۰هزار تومان کارمزد انتقال بدهید،در صورتی که صرافی کوین گت این مشکل را برای کاربران ایرانی حل کرده است ،در این صرافی کافی است شما هنگام خرید مثلا بیت کوین شبکه bep2 را انتخاب نمایید تا کارمزد انتقال شما  از ۶۰۰ هزار تومان به ۸ هزار تومان تقلیل یابد.از ویژگی های مثبت دیگر این صرافی کارمزد پایین و تنوع ارزها و توکن های پشتیبانی شده در این صرافی می باشد که تقریبا از همه توکن ها و ارزهای لیست شده در صرافی بزرگ بایننس پشتیبانی می کند.  وجود مزایایی از قبیل حفظ امنیت دارایی‌های کاربران، امکان فروش برترین رمز ارزهای دنیا بدون نیاز به طی مراحل احراز هویت، وبسایت کوین گت را از سایر وبسایت های موجود متمایز می‌سازد.

بیشتر:  ماکان آریا پارسا کلاهبرداری موسسات آموزشی را خیانت به کشور می داند

334optnvh5er89otugj45o چگونه با صرافی کوین گت در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم?

الف-خرید رمز ارز از صرافی کوین گت:

  1. وارد سایت صرافی کوین گت به نشانی اینترنترنتی https://coinget.cash شده و بر روی گزینه خرید و فروش ارز دیجیتال خود  که به صورت شناور در همه صفحات هستش کلیک می کنیم.(همچنین برای مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال از طرق منو اصلی در این صفحه اقدام نمایید)
  2. در این مرحله وارد پلتفرم حرفه ای خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی کوین گت می شویم ، مشخصات خودمان را پر می کنیم و روی گزینه ثبت نام کلیک می کنیم.(کد sms شده را در همین صفحه وارد می کنیم)
  3. در این مرحله مطابق تصویر روی گزینه ارسال مدارک و احراز هویت کلیک کرده و مدارک خودمان را برای بررسی و تایید ارسال می کنیم (فرایند احراز هویت حدودا نیم ساعت الی ۱ ساعت و حتی کمتر می باشد)

مدارک شامل ارسال متن دستنویس سلب مسولیت مطابق نمونه درج شده در سایت +مدارک شناسایی معتبر(کارت ملی و کارت بانکی) می باشد.

  1. وارد کیف پول ریالی شده و کیف پول ریالی خودمان را به اندازه مبلغ دلخواه شارژ می کنیم(بصورت کارت بکارت یا درگاه پرداخت آنلاین)
  2. در داشبورد اصلی لیست تعدادی از ارزها قرار داده شده، درصورتی که ارز مورد نظر خودمان را از این لیست نتوانستیم پیدا کنیم ،مطابق شکل روی گزینه جستجو در تمامی رمز ارزها کلیک می کنیم و ارز دیجیتال مورد نظر خودمان را جستجو کرده و پیدا می کنیم
  3. ارز مورد نظر را انتخاب کرده (دراین مثال اتریوم) و گزینه خرید را می زنیم،سپس مقدار ارزی که می خواهیم خرید کنیم و همچنین شبکه انتقالی و آدرس کیف پول خودمان را وارد می کنیم و دکمه ثبت سفارش را می زنیم.
  4. بلافاصله رمز ارز مورد نظر شما خرید داری شده و به آدرس کیف پول شما منتقل می گردد.(در این مرحله اگر دانش انتقال به کیف پول ندارید می توانید از کیف پول داخلی صرافی کوین گت استفاده نمایید.)
بیشتر:  نکات حیاتی در انتخاب وکیل برای دعاوی حقوقی

ب-فروش رمز ارز به صرافی کوین گت:

  1. وارد پلتفرم معملاتی صرافی کوین گت شده و ارز مورد نظر را نتخاب کرده و روی گزینه فروش کلیک کرده ،مبلغ مورد نظر را وارد کرده سپس نوع شبکه را هم انتخاب می کنیم و دکمه ثبت را می زنیم.(همچنین می توانید مبلغ ارزی خود را به کیف پول های داخلی صرافی منتقل کرده سپس اقدام به فروش نمایید.)
  2. در مرحله بعد آدرس کیف پول صرافی کوین گت در شبکه انتخابی شما نمایش داده می شود، مبلغ را به این آدرس ارسال کرده و txid تراکنش را محل مربوطه وارد و دکمه ثبت را می زنیم (توجه نمایید که ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا تراکنش شما تایید شود بنابراین حدود ۵ الی ۱۰ دقیق صبر کرده سپس txid را وارد نمایید) همچنین تیم پشتیبانی صرافی کوین گت بصورت ۲۴ ساعته آنلاین هستش و پاسخگوی مشکلات احتمالی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید هست.

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.coinget.cash

تلفن: ۰۲۱۹۱۶۹۰۱۸۶

پست الکترونیک:info@coinget.cash

خرید و فروش ارز دیجیتال

مطلب پیشنهادی

با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب …