خرید قسطی مبل و سرویس خواب

weltmngjv4g5yn45oyjg 300x200 خرید قسطی مبل و سرویس خواب

با توجه به تورم و گرانی هایی که در چند سال گذشته به وجود آمده، خرید لوازم خانه و به خصوص مبل و سرویس خواب برای همه افراد به راحتی امکان پذیر نیست؛ چرا که بازارها هر روز در حال نوسان بوده و با تغییرات زیادی روبرو می گردد.

امکان خرید قسطی مبل و سرویس خواب در برخی از فروشگاه ها موجب شده تا اغلب افراد با سطح درآمدهای متوسط و پایین نیز بتوانند محصولات با کیفیت بالا را مطابق سلیقه خود تهیه کنند.

در صورت انتخاب مراکز معتبر در زمینه فروش اقساطی مبلمان هم از قیمت های بهتر و هم از کیفیت های بالاتری برخوردار می گردید که در این میان گالری مبل سید کاشان جزء مراکز پیشرو در ارائه خدمات مختلف است.

بررسی انواع مبلمان

در گذشته تمامی فضای خانه ‌ها با فرش و پشتی های دست باف چیدمان می ‌شد؛ اما در حال حاضر سبک زندگی تغییر پیدا کرده و اغلب برای فضای خانه ‌ها از مبلمان استفاده می ‌کنند.

مبلمان به یکی از اساسی ترین اجزای دکوراسیون در هر فضا تبدیل شده و نقش زیادی در طراحی داخلی و شکل ظاهری منزل دارد.

انواع مختلفی از مبلمان از لحاظ شکل ظاهری و نوع سبک و همچنین تعداد قطعات برای نشستن طراحی و تولید شده، تا هر فرد با توجه به سبک طراحی منازل و سلیقه خود بتواند محصول کاربردی را تهیه کند.

انواع مبلمان از لحاظ طراحی و ساختار شامل موارد ذیل است:

مبل کلاسیک

مبل کلاسیک از پارچه های فاخر با کوسن های طرح دار تولید می‌ شود که با داشتن ظاهر بزرگ و اشرافی برای فضاهای بزرگ مناسب است.

مبل مدرن

سبک مدرن جزء پرطرفدارترین مدل های مبلمان است که سادگی و راحتی خاصی را به فضا می دهد و به دلیل ساده بودن و خلوت بودن طرح ها برای اغلب فضاها مناسب بوده و در دو مدل کاربردی مبلمان مدرن راحتی و مبلمان مدرن کلاسیک تولید می ‌شود.

بیشتر:  نحوه تنظیم سند رهنی

مبلمان استیل

مبلمان استیل با منبت کاری های بسیار شکیل و زیبا و برخورداری از طرح های ظریف و ابعاد بزرگ طرفداران خاصی دارد، چرا که بخش زیادی از مبلمان را کلاف چوبی تشکیل می دهد.

3rf3599th935outo5jt 300x193 خرید قسطی مبل و سرویس خواب

مدل راحتی

کاناپه یکی از مدل های مبل راحتی بوده که شباهت زیادی به تخت دارد و افراد بر روی آن می توانند به راحتی استراحت کنند. این نوع از مبلمان می ‌تواند به صورت تختخواب شو، شزلون یا فانتزی طراحی شود.

بررسی انواع سرویس خواب

سرویس ‌خواب جزء مهمترین بخش در هر دکوراسیون اتاق خواب است که باید در انتخاب آن بیشتر دقت شود؛ چرا که فضای استراحت تأثیر زیادی در آرامش افراد می گذارد.

تخت خواب ها با انواع ملزومات مختلف از لحاظ شکل هندسی و طراحی شکل ظاهری تولید می شود تا هر فرد بر اساس آیتم های دیگر در منزل و سلیقه شخصی بتواند نمونه ‌های مناسب را تهیه کند.

سرویس خواب شامل قطعات مختلفی است که بر اساس سلیقه، نیاز و فضا می توانید هر کدام از این قطعات را به همراه آن تهیه کنید.

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • دراور و کنسول
  • میز توالت یا میز آرایش
  • قاب آینه
  • کمد

انواع تخت خواب از لحاظ ابعاد می تواند در مدل تک نفره و تخت خواب های دو نفره طراحی و تولید شود که متناسب با فضا و نوع استفاده می توان آن را تهیه نمود.

2rfp4jgyh9845ugy4no5ijy54op 300x170 خرید قسطی مبل و سرویس خواب

انواع سرویس خواب از لحاظ شکل طراحی نیز در دو دسته پرطرفدار عبارتند از:

انواع سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب ها که از جنس چوب مرغوب با منبت کاری های شکیل طراحی می ‌شود و همچنین سرویس خواب هایی با مدل چستر که به دلیل استفاده از الیاف مرغوب و چوب های طبیعی، ظاهری لاکچری و اشرافی دارند.

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب های مدرن را معمولا از جنس ام دی اف و متریال های دیگر تهیه می‌ کنند که با داشتن یک طراحی ساده و در رنگ بندی های متنوع برای اغلب دکوراسیون ها مناسب است.

بیشتر:  سایتی که تجربه خرید بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند

راهنمای گام به گام خرید قسطی مبل و سرویس خواب در مراکز معتبر

در هنگام خرید مبل و سرویس خواب اولین کار پیدا کردن مراکز معتبر ارائه دهنده این محصولات به صورت قسطی است، تا بتوانید محصولات با کیفیت بالا را تهیه نمایید.

مراکزی که تنوع بالای مبل و سرویس خواب را از لحاظ نوع سبک، طرح، رنگ و ابعاد و اندازه ارائه می دهند، دست خریدار را در انتخاب محصول مناسب باز می ‌گذارند.

یافتن مراکزی که در شرایط فروش قسطی هیچ گونه افزایش قیمتی ایجاد نمی کنند، با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه و افزایش قیمت پایه، هر روزه لازم و ضروری است تا با صرف هزینه مناسب یک خرید اقتصادی انجام شود.

پس از پیدا کردن مراکزی که در این حوزه خدمات خوبی ارائه می ‌دهد که یکی از بهترین آن ها می‌تواند گالری مبل سید کاشان باشد، لازم است که با نحوه خرید قسطی مبل و سرویس خواب به صورت گام به گام آشنا گردید.

راهنمای گام به گام خرید قسطی مبل و سرویس خواب در مراکز معتبر فروش به این صورت است که:

مرحله اول

تماس با کارشناسان فروش و دریافت اطلاعات لازم در مورد قیمت انواع مدل ها نحوه پرداخت و قیمت تمام شده سفارش و در نهایت شرایط تحویل و تاریخ آن را مشخص کنید.

مرحله دوم

پس از اطلاع از جزئیات پرداخت به صورت قسطی و شرایط مختلف آن از جمله شرایط فرهنگی آن یا بازنشستگان می توانید اقدام به ثبت سفارش و انتخاب مدل های مدنظر خود نماییم.

مرحله سوم

اعتبار سنجی کارشناسان شرکت از بانک برای صحت و اعتبار حساب خریدار که در یک استعلام مشخص می شود.

بیشتر:  چه نکاتی را برای ارسال مقاله به مجلات علمی باید رعایت کنیم؟

مرحله چهارم

پس از اطلاع از نتیجه اعتبارسنجی با خیال راحت می توانید مدل مد نظر خود را تهیه و تعداد اقساط و مبلغ آن را مشخص کنید.

چرا خرید اقساطی از گالری مبل سید کاشان

با توجه به کیفیت مبل و سرویس خواب تنوع بالا از لحاظ طرح و مدل، نوسانات موجود در بازار لازم است که جهت خرید اقساطی مبل و سرویس خواب از مراکز معتبر اقدام نمایید، تا بدون نیاز به پیش پرداخت و در اقساط مناسب بتوانید خریدی مقرون به صرفه انجام دهید.

tpv45t04m5otj5iot 300x200 خرید قسطی مبل و سرویس خواب

گالری مبل سید کاشان یکی از معتبرترین مراکز عرضه و فروش انواع مبلمان در طرح ها و مدل های مختلف و سرویس خواب در ابعاد گوناگون توانسته، نیاز بازار در سطح کشور را به صورت فروش اقساطی پاسخگو باشد.

مهمترین دلیل انتخاب این گالری برای خرید اقساطی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • امکان خرید قسطی بدون پیش پرداخت
  • شرایط خاص خرید قسطی برای فرهنگیان زحمتکش به صورت شاغل و بازنشسته
  • شرایط خرید اقساطی مبلمان برای تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح
  • ارائه خلاقیت و نوآوری در طرح های جدید و به روز
  • ارائه محصولات باکیفیت و دوام بالا

در واقع در این مجموعه دو طرح ویژه برای فروش در نظر گرفته شده است فروش اقساطی مبل برای بازنشستگان و طرح فروش قسطی مبلمان فرهنگیان در نظر گرفته که بدون افزایش قیمت و پیش پرداخت تمامی بازنشستگان عزیز و زحمتکش که از سطح درآمدی کمتری برخوردار هستند، می ‌توانند انواع مبل یا سرویس خواب را تهیه نمایند.

خرید اقساطی مبل و سرویس خواب در صورتی که از مراکز معتبر انجام شود، بدون کارمزد و افزایش قیمت‌ بوده و با امکان پرداخت اقساط مناسب همه افراد می توانند اقدام به خرید این محصولات کاربردی نمایند. برای دسترسی به بهترین شرایط جهت خرید قسطی لوازم چوبی با بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب …