پاکسازی و کاهش چین و چروک با اتوی صورت

پاکسازی و کاهش چین و چروک پوست با اتوی صورت

یکی از ابزارهایی که برای رفع چین و چروک و پاکسازی پوست فروخته می شود، اسکرابر پوست درما اف یا اولتراسونیک می باشد. دستگاه درما اف که توسط فناوری امواج اولتراسونیک پوست صورت را لایه برداری کرده ساخت کشور کره می باشد و در ایران به اتوی صورت معروف می باشد. اتوی صورت در سالن زیبایی ها و کلینیک های زیبایی استفاده می گردد و با ارزش خوبی می توانید از آن برای مراقبت های روزمره پوست خود در منزل استفاده کنید. البته باید توجه کنید که کاربرد اصلی اتوی پوست برای اسکراب و پاکسازی صورت می باشد.

1 9 پاکسازی و کاهش چین و چروک با اتوی صورت

اتوی صورت چیست؟

اتو صورت اولتراسونیک یک دستگاه اسکرابر اولتراسونیک پوست می باشد، دستگاه کوچکی که توسط امواج اولتراسونیک سطح پوست را لایه برداری می کند. اتوی صورت مثل اسکراب اولتراسونیک بوده که آلودگی و چربی پوست را از بین می برد و اصطلاحا اتو می کند و پوست را صاف می کند. این دستگاه دارای لبه فلزی نازکی می باشد که ارتعاشات فراصورت را به پوست انتقال می دهد. خیلی از سالن های زیبایی و کلینیک های پوست از اتوهای صورت برای پاکسازی پوست استفاده می نمایند. امواج اولتراسونیک اتو صورت، منافذ بسته پوست را باز می کند و علاوه بر پاکسازی و لایه برداری پوست سبب جذب بهتر سرم ها، کوکتل ها و مواد مغذی مورد استفاده روی پوست کمک می کند و پوست را بازسازی و لیفت کرده و آن را روشن و صاف خواهد کرد.

1 10 پاکسازی و کاهش چین و چروک با اتوی صورت

فواید استفاده از اتوی صورت

لایه برداری پوست با امواج اولترا سونی جانشین خوبی برای لایه برداری شیمیایی و تهاجمی بوده که سبب التهاب در پوست می شود. لایه برداری پوست با اتو مو سبب تحریک تولید کلاژن در پوست می شود و با کمترین ارزش قادر هستید پوستی جوانی را داشته باشید و خاصیت ارتجاعی پوست را بازیابی کنید. لایه برداری صورت درما اف سبب کاهش تواضع پوست و لیفت پوست خواهد شد. با استفاده از این روش قادر هستید پوست خود را برای آرایش کامل آماده کنید. لایه برداری پوست به این روش منافذ پوست را کوچک می کند و بازدارنده ایجاد آکنه پوست می شود.

بیشتر:  تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش مو با زنجبیل

1 11 پاکسازی و کاهش چین و چروک با اتوی صورت

مزایای پاکسازی پوست توسط اتوی صورت

از بین بردن خشکی پوست

اگر پوست شما خشک می باشد که سطح آن همیشه پوسته پوسته می باشد استفاده از اتو صورت سبب لایه برداری بهتر پوست و تقویت سلول های زیرین پوست و نرمی و لطافت پوست می شود.

لکه های تیره را با اتو روی پوست از بین ببرید

بیشتر بخوانید:  خواص ماسک انجیر برای پوست + طرز تهیه انواع ماسک انجیر

پوست معمولاً با افزایش سن یا در عملکرد جوش ها گرفتار لکه های تیره می شود. لایه برداری پوست با اتوی صورت، رشد و بازسازی سلول های پوست را تحریک می کند و به از بین بردن یا محو شدن لکه های تیره روی صورت کمک خواهد کرد.

کم شدن چین و چروک صورت

استفاده از اتوهای صورت سبب تحریک تولید کلاژن می شود و با ماساژ دادن پوست سبب کاهش تواضع پوست، رفع چین و چروک و سفت شدن پوست خواهد شد. برای استفاده از تاثیر جوان کنندگی  بر روی پوست سعی کنید همزمان با کرم های جوان کننده ، سرم ها و کوکتل ها استفاده نمایید.

1 12 پاکسازی و کاهش چین و چروک با اتوی صورت

تنظیم کردن چربی پوست

یکی از مسائل پوست های چرب تولید بیش از حد سبوم توسط غدد چربی پوست بوده که سبب چربی بیش از حد، تیره شدن پوست و جوش های سر سیاه و سفید خواهد شد. از طرفی پوست چرب بیشتر گرد و گردوخاک و کثیفی را جذب کرده که منجر به مسدود شدن منافذ پوست خواهد شد. لایه برداری پوست چرب با اتو مو، چربی اضافی پوست را توسط آلودگی های جذب شده از بین می برد و به تدریج ترشح چربی تنظیم می شود و پوست شما روشن تر و درخشان تر خواهد شد.

بیشتر:  روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

کاهش دادن منافذ باز پوست

اگر پوست شما چرب می باشد و منافذ باز پوستتان بزرگ و قابل مشاهده می باشد و پوست شما بافت نامطبوعی دارد، استفاده درست از اتو صورت علاوه بر پاکسازی پوست به تنظیم ترشح چربی و اصلاح آشکار ناخوشایند پوست کمک می کند.

منافذ پوست را با اتو صورت پاک می کند

آلودگی هایی مشابه گرد و گردوخاک یا مواد آرایشی داخل منافذ پوست شده و در نهایت سبب کدر شدن سطح پوست خواهدشد. لایه برداری و اسکراب پوست توسط دستگاه F درمان سبب می شود منافذ پوست کاملا پاکیزه شود و پوست شما شاداب تر و روشن تر گردد.

1 13 پاکسازی و کاهش چین و چروک با اتوی صورت

با اتو از آکنه پیشگیری کنید

از آنجایی که استفاده از درما اف منافذ پوست را پاکیزه می کند و ناخالصی ها و چربی های اضافی پوست را از بین می برد و سموم پوست را از بین می برد، به مرور زمانه و با استفاده منظم از مقدار آکنه و جوش های روی پوست به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و پوست شما صاف می شود.

سلامت گردش خون

جنبش اتو پوست روی صورت قادر می باشد به عنوان ماساژ پوست عمل کند و گردش خون را در پوست صورت بالا ببرد که سبب درخشندگی و سلامت پوست خواهد شد و به پوست شما کمک می کند شاداب تر و جوان تر گردد.

بیشتر بخوانید:  رنگ لاک بهاری 2018 چه رنگ لاک هایی مد شده می باشد؟

جذب شدن بیشتر کرم های پوستی و سرم ها

یکی از بهترین کاربردهای DermF این می باشد که به کرم های مغذی و کرم های پوست کمک می کند تا به اعماق پوست نفوذ کنند. برای این کار نیاز می باشد دستگاه را در حالت تغذیه کننده گذاشته و سپس سرم و کرم مورد نظر را روی پوست بمالید و با اتو مو روی صورت پخش نمایید. امواج فرا صورت به جذب بهتر مواد مغذی به پوست کمک می کند.

بیشتر:  ساده ترین ترفندها برای زیبایی صورت | نکاتی در مورد زیبایی چهره

روش های استفاده از درما اف یا اتوی صورت

حالت لایه بردار برای اتوی صورت

برای استفاده از اتوی لایه بردار یا پاک کننده صورت سعی کنید صورت را با یک شوینده ملایم کاملا پاک کنید، سپس پوست را صاف کرده تا منافذ باز گردد.بعد کمی ژل رسانا روی پوست بزنید و اتوی صورت را در حالت لایه بردار گذاشته و با زاویه 45 درجه، به آرامی روی پوست کم فشار بکشید تا لایه برداری و پاکسازی شود.

آبرسان اتوی صورت

برای استفاده از حالت مرطوب کننده یا مغذی اتوی صورت باید از مرطوب کننده یا ژل روی صورت استفاده نمایید و زاویه تیغه آن بالا باشد و اقبال صاف اتو مو با حرکات پوستی روی پوست قرار گیرد.

حالت لیفتینگ اتوی صورت

دستگاه را در وضعیت لیفت گذاشته و کمی سرم یا ژل لیفتینگ را روی پوست بمالید و گوشه تیغه دستگاه را به سمت بالا و انتهای صاف تیغه را روی پوست گذاشته و اتو مو را از پایین به سمت بالای ژل لیفتینگ جنبش دهید.

هنگام استفاده از اتوی صورت باید احتیاط کرد

استفاده از اتو صورت باید همراه با ژل، سرم یا کرم رسانا باشد و نباید به صورت خشک استفاده گردد. اگر پوست شما خشک می باشد تنها هفته ای یکبار و اگر پوست شما چرب می باشد قادر هستید هفته ای 3 تا 4 بار از اتو صورت استفاده نمایید.

می توانید از حالت لیفت و آبرسانی اتو صورت روزانه به مدت 1 تا 3 لحظه استفاده نمایید اما اگر پوست احساساتی، خشک یا نازکی می باشد سعی کنید یک روز در میان برای یک لحظه از آن استفاده نمایید.نباید اتوی صورت را روی پوست فشار دهید، تنها آن را به آرامی روی پوست بکشید، در غیر این صورت سبب التهاب و تواضع پوست می شود. اتو صورت اولتراسونیک یا درما اف برای لایه برداری استفاده می شود پس استفاده بیش از اندازه سبب نازک شدن پوست خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …