پرطرفدارترین محصولات دکوراسیون داخلی

wvg45ybh5jn667j 68 k7i پرطرفدارترین محصولات دکوراسیون داخلی

اجزای دکوراسیون داخلی بسیار متنوع و مختلف هستند. هر کدام از این محصولات برای بخش مشخصی از دکوراسیون کاربرد دارند. برخی از این محصولات در زیبایی کف نقش دارند و برخی دیگر برای دیزاین دیوارها به کار می روند. اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید احتمالا تاکنون بارها نام این محصولات و انواع آن ها به گوشتان خورده است. زیرا این محصولات جزء پرفروش ترین و پراستفاده ترین محصولات برای دیزاین دکوراسیون داخلی هستند. با شناخت بهتر این المان های محبوب می توانید در دکوراسیون منزل خود آن ها را به کار ببرید. در ادامه پرطرفدارترین محصولات را به شما معرفی می کنیم.

لمینیت چیست و در دکوراسیون داخلی چه کاربردی دارد؟

یکی از پرطرفدارترین ها، کفپوش لمینت می باشد. این کفپوش ها در سال های اخیر توانسته اند محبوبیت زیادی به دست بیاورند و در انواع دکوراسیون های داخلی به کار رفته اند. برای تولید این کفپوش ابتدا فرآورده های چوبی را با چسب و مواد پلیمری ترکیب می کنند. سپس این مواد تحت گرما و فشار بسیار بالا قرار می گیرند تا به کفپوش های لمینت تبدیل شوند. این کفپوش ها طول عمر بسیار بالایی داشته و می توانند در برابر فشارهای مکانیکی و ضربه های مختلف دوام بیاورند. طراحان دکوراسیون با این محصولات می توانند دکوراسیون منزل شما را با کمترین هزینه تغییر دهند.

تفاوت های مهم پارکت چوبی و کفپوش های لمینتی

کفپوش های لمینتی که یکی از بهترین محصولات دکوراسیون داخلی هستند از نظر ظاهری به پارکت چوبی شبیه می باشند اما تفاوت زیادی با آن دارند. این محصولات را برخلاف پارکت های چوبی از الوار چوب نمی سازند، بلکه فرآورده های چوبی را به هم پرس می کنند. برای نصب پارکت چوبی از چسب استفاده شده و باید زیرسازی انجام شود. اما لمینت در اطراف خود شیارهایی کلیک مانند دارد. این کلیک ها نر و ماده هستند و داخل هم چفت می شوند. بنابراین نیازی به چسب کاری و کثیف کاری در این مورد نیست و کف اصلی کاملا سالم می ماند. قیمت کفپوش های لمینتی نسبت به پارکت ها بسیار مناسب تر می باشد.

بیشتر:  مقایسه فن کویل کانالی و فن کویل کاستی

e45ybh56unji68mk798 پرطرفدارترین محصولات دکوراسیون داخلی

چرا دیوارپوش جزء پرطرفدارترین اجزای دکوراسیون داخلی است؟

یکی دیگر از پرطرفدارترین بخش های دکوراسیون داخلی، دیوارپوش ها هستند. اگر می خواهید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید نیازی به عوض کردن وسایل گران قیمت خود نخواهید داشت. بلکه کافیست در تزئینات دیوارهای سالن تغییراتی ایجاد کنید. زیرا دیوارها بیشتر از هر المان دیگری توجه ها را به خود جلب می کنند. این محصولات را می توانید برای همه دیوارهای فضا و یا یکی از آن ها به کار ببرید. این محصولات اصولا قیمت مناسبی دارند. پس از بابت هزینه لازم است خیالتان راحت باشد. طراحی دکوراسیون بدون آن هیچ معنی نخواهد داشت.

پرطرفدارترین انواع دیوارپوش کدامند؟

شاید برای شما نیز جالب باشد که کفپوش به عنوان یکی از پرطرفدارترین گزینه های دکوراسیون داخلی در چه مدل هایی ارائه می شود. باید بگوییم که این محصولات در انواع کاغذی همانند کاغذ دیواری، انواع سنگی، چوبی، چرمی، پلاستیکی، آجری و … ارائه می شود. کاغذ دیواری، مدل سنگی و چوبی در میان بقیه دیوار پوش ها طرفداران بیشتری دارند. می توان از کاغذ دیواری برای تزئین همه دیوارها منزل بدون هیچ محدودیتی استفاده ات. اما مدل های سنگی و چوبی عمدتا برای یک الی دو دیوار از دکوراسیون به کار می روند. تزیین دیوار پشت شومینه و پشت تلویزیون با استفاده از این محصولات می تواند جلوه ای باشکوه به منزل شما ببخشد.

کفپوش جنس پلاستیک

یکی دیگر از پر استفاده ترین محصولات دکوراسیون داخلی، کفپوش از نوع پلاستیکی می باشد که به آن کف پوش پلاستیکی یا PVC هم می گویند. این کفپوش ها از جنس پی وی سی ساخته می شوند تنها ظاهر و طرح آن ها شبیه چوب است. یعنی در واقع این کفپوش، یک مدل پارکت نما است. پارکت ها و کفپوش های لمینتی به رطوبت و شستشو حساس هستند. اما مدل پلاستیکی هیچگونه حساسیتی به رطوبت و آب ندارد. بنابراین از این کفپوش می توانید برای مکان های پررفت و آمد و یا آشپزخانه استفاده کنید که نیاز به شستشوی مداوم دارند. قیمت این کفپوش بسیار به صرفه تر از پارکت و لمینت می باشد.

بیشتر:  از همه چی بهترین وبسایت دانستنی های علمی و تاریخی

نصب کفپوش چگونه صورت می گیرد؟

کفپوش که یکی از پرتقاضاترین محصولات است، مراحل نصب مشابهی همچون پارکت چوبی دارد. یعنی ابتدا باید کارهای مربوط به زیرسازی انجام شود. سپس با استفاده از چسب، کفپوش ها به کف متصل می شوند. این کف در برابر آب مقاومت فوق العاده بالایی دارد. بنابراین با خیال راحت می توانید آن را شستشو دهید. تنوع در طرح و رنگ این کفپوش نیز در نوع خود بی نظیر است.

لمینیت ایزوفام چه نوع کفپوشی است و جنس آن چیست؟

به جرات می توانیم پارکت ایزوفام را یکی از باکیفیت ترین محصولات در حوزه کفپوش های لمینتی بدانیم. این محصول که از نوع کفپوش های لمینتی است توسط شرکت معتبر ایرانی ایزوفام طراحی و تولید می شود. این پارکت های لمینتی که تولید داخل هستند در کیفیت و متریال به کار رفته هیچ کم و کاستی نسبت به نمونه های خارجی ندارند. تنوع در رنگ و طرح این لمینت ها پاسخگوی تمام سلیقه ها می باشد. اگر قصد دارید با کمترین هزینه، بهترین تغییر را در منزل خود ایجاد کنید پیشنهاد ما پارکت های ایزوفام هستند.

34tv46ybu57un78mo89 پرطرفدارترین محصولات دکوراسیون داخلی

چرا کفپوش ایزوفام جزء پرطرفدارترین است؟

شاید فکر کنید که چرا پارکت لمینت ایزوفام توانسته جزء پرطرفدارترین کفپوش ها قرار بگیرد؟ یکی از دلایل محبوبیت این محصول، کیفیت بالای ساخت آن می باشد. کلیک های موجود در این پارکت به راحتی با هم چفت می شوند و هیچگونه درزی در بین آن ها قرار نمی گیرد. به همین دلیل زیبایی آن ها بی نظیر است. همچنین این پارکت برای نصب به کثیف کاری با چسب نیازی ندارد و هیچ صدمه ای به کف اصلی وارد نمی کند. امکان جابه جایی این پارکت ها نیز در صورت نیاز وجود دارد.

بیشتر:  لیزر صورت آقایان

حال که بهترین کفپوش ها و دیوار پوش ها را معرفی کردیم، وقت آن است با یکی دیگر از پرطرفدارترین محصولات دکوراسیون داخلی آشنا شوید. پرده های زبرا به دلیل ویژگی های منحصر بفرد خود در سال های اخیر توانسته اند توجه بهترین طراحان دکوراسیون را به خود جلب نمایند. همان طور که از نام این پرده پیداست، طرح آن راه راه بوده و همانند طرح گورخر است. بسیاری پرده نوعی پرده کرکره ای است که با این تفاوت باز و بسته شده آن به صورت عمودی می باشد. ظرافت و زیبایی این پرده نسبت به پرده های دیگر بسیار بیشتر بوده و باز و بسته کردن آن بسیار آسان تر است.

ویژگی های پرده های زبرا

پرده زبرا یکی از پر استفاده ترین محصولات هستند که ویژگی های فوق العاده ای دارند. یکی از این ویژگی ها کاربرد فراوان این پرده ها می باشد. نصب این پرده برای اتاق خواب، آشپزخانه، سالن پذیرایی، راهرو و … صورت می گیرد. شستشو و جداسازی و نصب آن بسیار آسان تر از پرده های دیگر است. طرح و رنگ این پرده بسیار متنوع می باشد و حتی می توانید طرح های مخصوص به خود را روی این پرده ها چاپ کنید. امکان برقی و اتوماتیک کردن این پرده ها وجود دارد. این گونه استفاده از آن ها بسیار آسان می شود. این مدل پرده را می توان در سایزها و ابعاد مختلفی سفارش داد و از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

 

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب …