چاپ روی سویشرت و هودی

طرح‌های مختلف موجود بر روی لباس‌ها جذابیت زیادی برای افراد دارد و خیلی اوقات، دلیل اصلی خرید برخی از لباس‌ها، در عین کاربردی بودن، همین طرح‌ها هستند. در گذشته پیدا کردن لباس مناسب در کنار داشتن طرح‌های چاپی مطابق سلیقه ما، یک شانس بزرگ به حساب می‌آمد. در چند سال اخیر، چاپ روی سویشرت و هودی ، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و هم‌زمان با ترند شدن این نوع لباس‌ها، طرح‌های موجود بر روی آن‌ها نیز تغییر کرده‌اند‌. اما وجود طرح زیبا بر روی لباس همچنان معیار اصلی خیلی از افراد برای خرید برخی محصولات است.

تنوع طراحی در انواع سویشرت

تنوع در این حوزه بسیار زیاد است؛ به­طوری­که امروزه می‌توان هر نوع طرح و رنگ را به‌صورت سفارشی بر روی یک لباس خریداری کرد. مدل‌های کاملاً جدید لباس‌ها در هر رنج سنی و با طرح‌های دلخواه گوناگون به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل تهیه هستند. مجموعه‌های مختلفی نیز در زمینه چاپ بر روی سویشرت و هودی فعالیت می‌کنند که در نهایت از این طریق افراد بتوانند لباس‌های خود را با سلیقه خودشان طراحی کنند‌ و از پوشیدن آن­ها احساس لذت داشته باشند.

 

اهمیت سویشرت و هودی در داشتن استایل شیک

اهمیت زیبایی استایل و نحوه پوشش افراد، با نوع لباس انتخاب شده و طرح‌های موجود بر روی آن، رابطه مستقیمی دارد. وجود طرح‌های مدرن و امروزی باعث می‌شود تا هودی جدید 1401 شما بسیار جلب توجه کرده و شیک‌پوش شناخته شوید.

شما می‌توانید این لباس را با کاپشن یا کت ست کنید و از طریق هماهنگی رنگ و طرح لباس‌ها، یک تیپ جذاب داشته باشید. به همین منظور می‌توانید با استفاده از روش چاپ و طراحی روی سویشرت و هودی ، طرح موردنظر‌تان را در روی لباس‌تان داشته باشید.

بیشتر:  اجاره ماشین برای اشخاص خارجی

tgvythu چاپ روی سویشرت و هودی

جدیدترین سویشرت ۲۰۲۲

در جهت افزایش تنوع سویشرت مدل ۱۴۰۱، رنگ و طرح‌های مختلفی به بازار عرضه شده است که طرفداران این نوع لباس می‌توانند تهیه کنند. طرح‌های موجود بر روی سویشرت‌های جدید، بر اساس بازی‌های معروف و شخصیت‌های انیمیشنی روز دنیا طراحی می‌شوند.

همچنین مطابق با لباس اختصاصی دخترانه و پسرانه، تنوع طرح‌ها افزایش پیدا کرده است. از ویژگی جدید سویشرت مد ۲۰۲۲ می‌توان به این مورد اشاره کرد که امکان ثبت سفارش برای ایجاد طرح‌های مخصوص بر روی هودی و سویشرت وجود دارد. از جذابیت‌های بسیار مهم چاپ روی سویشرت و هودی جدید، می‌توان به سادگی این لباس‌ها در کنار تنوع بی‌نظیر آن‌ها اشاره کرد.

خرید سویشرت مخصوص دخترانه

هودی‌های مخصوص دخترانه، دارای جنس‌های مختلفی هستند که هر کدام برای پوشیدن در محیط‌ها و فصول خاصی مناسب خواهند بود. سویشرت‌های دارای جنس نخی، معمولاً نازک هستند و برای پوشیدن در فصل بهار یا زمان پیاده‌روی کاربرد دارند‌.

این در حالی است که هودی‌هایی که از جنس پشم یا پنبه تهیه شده باشند، معمولاً ضخیم‌تر هستند که مناسب فصول سرد سال می باشند. سایز این هودی‌ها نیز معمولاً آزاد است و حالت شل دارد. سویشرت دخترانه از نظر طرح و رنگ، تنوع گوناگونی دارد و معمولاً رنگ‌های روشن در آن بیشتر به چشم می‌خورد.

طرح‌های موردپسند دختران نیز بیشتر شخصیت‌های کارتونی و عروسکی هستند. خرید سویشرت دخترانه ساده با رنگ‌های مناسب و طرح دلخواه، می‌تواند برای استایل زمستانی شما بسیار مناسب باشد. شما می‌توانید از طریق چاپ روی سویشرت و هودی ، طرح موردنظرتان را بر روی لباس‌تان داشته باشید.

بیشتر:  چگونه با صرافی کوین گت در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم?

ttgv5yh65 چاپ روی سویشرت و هودی

خرید سویشرت مخصوص پسرانه

سویشرت مخصوص پسرانه از نظر طرح و رنگ با نمونه‌های دخترانه متفاوت است. جنس هودی نیز ممکن است به‌صورت نخ، پنبه یا پشم باشد و برای پوشیدن در فصول مختلف سال کاربردی باشد‌. از مهمترین تفاوت‌های میان لباس‌های دخترانه و پسرانه می‌توان به طرح‌های موجود بر روی آن‌ها اشاره کرد.

طرح‌های سویشرت پسرانه بیشتر رنگ‌های تیره دارد و از طرح‌های شخصیت‌های فوتبالی یا ماشینی و… برخوردار است. البته شما می‌توانید طرح مورد نظرتان را بر روی سویشرت و هودی به‌صورت دلخواه چاپ کنید.

خرید سویشرت برای چاپ طرح دلخواه در کارن چاپ

خرید سویشرت و هودی در نوع خود، برای طرفداران‌ این لباس‌ها جذابیت زیادی دارد و زمانی­که این خرید سویشرت با طرح دلخواه همراه باشد، احساس خوب آن را دو چندان خواهد کرد. شرکت کارن چاپ ، بیش از چند سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند و طرح‌های دلخواه پسرانه و دخترانه را به صورت چاپ روی سویشرت و هودی ارائه می‌کند.

شما در این مجموعه با محدودیت چاپ روبه‌رو نخواهید بود؛ به این صورت که تمام انواع طرح‌ها بر روی سویشرت و هودی قابل چاپ است. البته در کارن چاپ شما می‌توانید طرح‌های موردنظرتان را علاوه­بر لباس‌های زمستانی، بر روی تیشرت، انواع لباس بچه‌گانه، پکیج مخصوص هدیه و… چاپ کنید.

r4gvvtgh چاپ روی سویشرت و هودی

قیمت چاپ روی سویشرت و هودی

قیمت موجود در بازار لباس­هایی مثل سویشرت و هودی در حال حاضر بسیار زیاد است؛ اما با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید قیمت اصلی این لباس‌ها را به‌دست ‌آورید. همچنین خرید لباس همراه با چاپ روی سویشرت و هودی که طرح‌های موردنظر خریدار بر روی لباس شکل بگیرد، بسیار مقرون به‌صرفه خواهد بود.

بیشتر:  نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل

شما می‌توانید برای بررسی قیمت‌های موجود، سایت کارن چاپ را به­طور کامل بررسی کنید و نسبت به آن‌ها اطلاعات لازم را کسب نمایید. البته طرح‌های چاپ شده بر روی لباس در این مجموعه کاملاً تضمینی است و شما دیگر نگران از بین رفتن طرح یا کم‌رنگ شدن آن، تحت تأثیر شستشوی زیاد نخواهید بود.

 rtgv5yh56v چاپ روی سویشرت و هودی

نحوه صحیح نگهداری از هودی طرح دار

پس از چاپ روی سویشرت و هودی ، یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، نحوه نگهداری و شست‌وشوی این لباس‌ها است. قرار دادن لباس در آب دارای حرارت بسیار زیاد می‌تواند در از بین رفتن طرح موجود بر روی آن تأثیر داشته باشد‌. هرگز هودی را در ماشین لباسشویی خشک نکنید و برای شستشوی آن حتماً از مایع شستشو استفاده کنید تا طول عمر طرح هودی و سویشرت افزایش پیدا کند.

چاپ روی سویشرت و هودی را به کارن چاپ بسپارید!

این مجموعه در تلاش است تا از مواد اولیه و باکیفیت برای آماده‌سازی سفارشات استفاده کند و رنگ طرح و چاپ را تا حد ممکن به یکدیگر نزدیک کند. سویشرت و هودی با طرح دلخواه در این مجموعه قابل سفارش است. همچنین طرح­های چاپ‌ شده بر روی سویشرت و لباس‌های مختلف از نظر رنگ ثبات دارند. چاپ بر روی هر نوع از سویشرت و هودی و در هر سایز و رنگی می‌تواند انجام شود. برای ثبت سفارش چاپ طرح‌های جدید 2023 و 1401 به سایت کارن چاپ مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

با اتوبوس گشت شهری دبی از جاذبه های دیدنی دبی بازدید کنید

یکی از مقاصد توریستی بسیار دیدنی، شهر دبی می باشد که با معماری های عجیب …